Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

4 cviky pro štíhlá a pevná záda

Břišní partie jsou samozřejmě nejvíce náchylné k ukládaní tuků, ale záda jsou hned na druhém místě. Záda by se měla pravidelně posilovat, aby vám neochably svaly. Zbavíte se také nevzhledných tukových polštářků, které se objevují především po oblečení podprsenky. Poradíme vám cviky, které vám zaručeně pomohou.

cvičte kliky - zpevníte si zádové svalstvo

 

Protažení

 

Položte se na podložku břichem a hlavou dolů. Pak vzpažte levou paži zároveň s pravou nohou. Ramena by měla být uvolněná a hlava by měla být neustál v protažení páteře. Nesmíte ji příliš zaklánět. A vaše pánev by měla zůstat na podložce. V tomto protažení vydržte několik nádechů a výdechů a pak cvik opakujte na druhou stranu.

 

Kliky

 

Cvičením kliků posílíte zádové i prsní svaly a zároveň zpevníte také ramenní a břišní svaly. Ruce by od sebe měly být vzdáleny alespoň ½ metru. Kliky můžete různě obměňovat. Můžete vyzkoušet kliky na jedné ruce, kdy si druhou ruku dáte za záda. Obtížnou variantou jsou kliky s tlesknutím. Abyste stihli tlesknout, musíte se dostatečně odrazit.

 

Vezměte si na pomoc činky

 

Do každé ruky si vezměte činku a rozkročte nohy na šířku vašich boků. Kolena by měla být pokrčená. Pak se předkloňte, ale záda musí zůstat rovná. Pak rozpažte ruce, aby vaše tělo připomínalo písmeno “T”. Vždy přitáhněte k ramenům a opět spusťte dolů. Dlaně by měly vždy směřovat dopředu.

 

Pozice kobry

 

Lehněte si na bříško a hlavu skloňte dolů tak, aby se čelo dotýkalo podložky. Dlaně by měly být položeny na zemi ve stejné úrovni vašich ramen. Lokty mějte pokrčené podél těla a při každém výdechu zatlačte do dlaní, aby se zvedla horní část vašeho těla. Hrudní kost byste měli protahovat dopředu a zároveň ji zvedat nahoru. Břicho by mělo být pořád zpevněné. Jinak vás budou bolet bedra. Nohy zůstanou propnuté na podložce. Tímto cvikem procvičíte nejen zádové svaly, ale zpevníte si i zadeček. Dejte si pozor, abyste ramena netiskli k uším a nezvedali bradu. Hlavu nikdy nezaklánějte. Krk by měl zůstat  pouze v protažení.

 

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.