Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Celulitida neboli pomerančová kůže

Celulitida bohužel trápí skoro každou ženu. Jak se zbavíte pomerančové kůže? Pomůže vám správná strava a cvičení.

celulitida neboli pomerančová kůže

 

Zdravá strava

 

Měli byste méně solit, protože sůl zadržuje vodu v těle, a ta se právě usazuje na stehnech. V běžné stravě naše tělo přijme 75 % soli, proto bychom už neměli žádné jídlo dosolovat. Měli byste se pokusit snížit příjem soli tak, abyste se dostali pod 3 g za 1 den. Jezte více ovoce a zeleniny. Prospěje to ledvinám tím, že se tělo zbaví přebytečných tekutin. Tělo nezadržuje vodu a proto se vám sníží i vaše tělesná váha.

 

Dopřejte svému tělu i dostatečný přísun bílkovin - ryby, libové červené maso, tofu, sójové mléko, luštěniny, vajíčka a další. Vaše tkáně a kůže se pak neoslabí a celulitida nebude tolik výrazná. Pokud pijete velké množství kávy, raději ji omezte. Pomáhá zadržovat vodu a kvůli tomu se pak cítíte tak unavená. Dopřejte si raději více vody.

 

Cvičení

 

  • Výpady

 

Pomocí kruhových výpadů posílíte doslova každý centimetr vašich stehen. Musíte stát rovně a nohy byste měli rozkročit na šířku vašich boků. Vykročte pravou nohou do strany a jděte do podřepu - přeneste na ni svou váhu. Koleno by mělo být rovnoběžně s prsty u nohy, záda nikdy nehrbte a zatáhněte bříško. Celou vahou se opřete o patu a opět se vraťte do základní pozice rozkročených nohou. Opakujte tento cvik i směrem vpřed a pak procvičte levou nohu. Celkem byste tento cvik měli opakovat minimálně 6x.

 

Pak si zacvičte i protahující výpady, u kterých také děláte velké kroky, ale směrem dozadu (zanožování). Vždy ale váhu těla držte na té pokrčené noze. Stojíte mírně v předklonu, zvedněte ruce, a když propínáte a zanožujete pravou nohu, levou nohu nechte pokrčenou a zároveň stahujte hýžďové svaly. Pat musí dosáhnout na zem, jinak nebude noha s tělem v 1 přímce. Protahující výpady byste měli opakovat alespoň 8x.

 

  • Dřepy s výskokem

 

Těmito dřepy posílíte všechny svaly - od hýždí až po lýtka. Nohy jsou rozkročené tentokrát na šířku ramen a kolena nechte mírně pokrčené. Ruce by měly být volně podél těla. Při nádechu si dřepněte a s výdechem vyskočte vysoko do vzduchu. Doskakujte ale opět na pokrčená kolena a ve dřepu zůstaňte 5 vteřin. Cvičte 4 série, kde v jedné sérii musíte udělat minimálně 12 dřepů.

 

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 Railsformers s.r.o.