Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Cvičíme s BOSU

Cvičení na BOSU bylo poprvé představeno v roce 1999, a od té doby stalo velice populární nejen mezi trenéry, ale i běžnými lidmi, kteří si chtějí udržet štíhlou linii. V dnešním článku Vám poradíme několik účinných cviků.

Žena sedící na cvičební pomůcce BOSU s jednou nohou nataženou

Kde vzniklo BOSU?

BOSU (both sides up) je celosvětově populární cvičební pomůcka, která vznikla před necelými 10-ti lety v USA. Odtud se během krátké doby rozšířila po celém světě. V České republice zažívá BOSU v současné době velký boom.

Jak BOSU vypadá?

BOSU má průměr 63,5 centimetrů a výšku 22 centimetrů. Má tvar polokoule. Pro cvičení se používají jak oblá, tak i plochá část.

Proč cvičit právě s BOSU?

Hlavním cílem cvičení na BOSU je dosažení rovnováhy celého těla. Při cvičení na BOSU zpevníte své svaly, posílíte srdce, spálíte tuk a zhubnete nějaké to kilo navíc, které Vás trápí. I když se Vám může na první pohled zdát, že cvičení na BOSU vypadá jednoduše, budete překvapeni. Udržet na něm rovnováhu dá docela zabrat.Na BOSU můžete posílit také svaly oslabené sedavým způsobem života.

Zajímá Vás cena?

Pokud jste se rozhodli, že si tuto cvičební pomůcku zakoupíte, počítejte s cenou okolo 4000 korun a výše. Odborníci doporučují nejprve navštívit ukázkovou hodinu ve fitness centru, kde Vám ukáží techniku nášlapů, kroků a práci s rovnováhou těla. Můžete si vybrat z vícero způsobů cvičení na BOSU - kardiovaskulární trénink, silový trénink, trénink pro posílení flexibility, relaxace a zlepšení kondice nebo trénink pro posílení stabilizačních svalů.

Cvičíme s BOSU - cvik pro posílení nohou, zadečku a zad

Levou nohou vykročíme vpřed na BOSU, provedeme podřep, tak aby koleno nepřesahovalo přes špičku a vrátíme nohu zpět, totéž opakujeme i na pravou. Pánev je po celou dobu cviku podsazena, záda jsou rovná. Pro ztížení cviku je možné vzít si zátěž do rukou.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 Railsformers s.r.o.