Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Dieta i v restauraci

Pokud dodržujete redukční dietu může pro vás být problém dodržet ji i v případě, že se stravujete v restauraci nebo navštěvujete závodní jídelnu. Poradíme vám jaká jídla zvolit...

Brambory a chřest rozložené na talíři

Dieta a polévky

Budete-li si chtít dát polévku, vybírejte vždy nezahuštěnou - vývar doplněný množstvím zeleniny. Nevhodné jsou zahušťované svačinové polévky, jako je třeba gulášová či dršťková.

Dieta a sladká jídla

V restauraci si rozhodně nevybírejte sladká jídla! Vynechte ovocné knedlíky, buchty a jiné sladké kalorické bomby. Obsahují velké množství energie a dietu vám naruší.

Dieta a omáčky

Místo omáček volte raději přírodní masové šťávy - ty nebývají vůbec zahuštěné nebo pouze minimálně. Do omáček je přidávaná mouka, jíška či smetana zvyšující energetickou hodnotu jídla.

Dieta a přílohy

Přílohy k hlavnímu jídlu volte vařené - nejnižší energetickou hodnotu mají brambory, vybírat můžete i rýži a těstoviny. Naopak se vyhněte smaženým přílohám a hlavně knedlíkům.

Dieta a salát

K hlavnímu jídlu si dejte vždy salát. Zasytí vás a dodá potřebné vitaminy a minerály.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 Railsformers s.r.o.