Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Dieta podle glykemického indexu (GI)

Tři měsíce s dietou podle glykemického indexu a kila jsou dole. Hubnoucí program, který vám garantuje výsledky. Základem diety je výběr potravin podle hodnoty GI - čím je nižší, tím je potravina vhodnější...

Kupa zralých třešní

Každá konzumovaná potravina obsahující sacharidy vede ke zvýšení hladiny krevního cukru (glykemii) a k následnému vyplavení inzulinu do krve. Inzulin ovlivní nejen hladinu cukru, ale i hospodaření s tuky (místo spálení uloží tuky do zásob).

Základ diety podle glykemického indexu

Různé potraviny se stejným množstvím sacharidů mohou mít v praxi odlišný glykemický index - vedou k rozdílnému vzestupu glykemie. Důležitá je i příprava potraviny, její tepelné zpracování (např. u vařených brambor je GI 65, u hranolek GI 95).

Jak jíst podle glykemického indexu

Základ je výběr potravin - čím je hodnota GI nižší, tím je potravina vhodnější. Při dietě podle glykemického indexu byste měli vybírat potravinu s hodnotou GI do 35. Hodnoty od 35 do 50 patří do prevence nadváhy, vyšší hodnoty jsou rizikové a mohou za vznik obezity.

Glykemický index stopne váš hlad

Glykemický index rozhoduje o tom, za jak dlouho budete mít hlad (na jak dlouho vás potravina zasytí). Potravina s vysokým glykemickým indexem vás nezasytí na dlouho, již chvíli po jídle ucítíte hlad a chuť na další jídlo. Potravinám s vysokým GI se vyhýbejte obloukem!

Dietu dle glykemického indexu uznávají lékaři

Parametr glykemického indexu je uznáván i odborníky z lékařské veřejnosti.
Konzumace potravin s nízkým glykemickým indexem snižuje riziko:

  • obezity
  • kardiovaskulárních onemocnění
  • infarktu myokardu
  • nádorových onemocnění
  • cukrovky

Tipy na dietu dle glykemického indexu

Potraviny s nízkým GI

  • ovoce - jablko, hruška, pomeranč, nezralý banán, grep, třešně
  • zelenina - paprika, cibule
  • luštěniny - čočka, fazole
  • mléčné výrobky - odstředěné mléko, nízkotučný ovocný jogurt
  • vlašské ořechy
  • celozrné špagety
  • fruktóza
  • krupice

Potraviny s vysokým GI

  • pivo
  • smažené hranolky
  • med
  • cornflakes
  • glukóza
  • pšeničná mouka
  • bílé pečivo
  • chipsy
  • cukr
  • čokoládové výrobky
  • kukuřice

Dieta podle GI s minerální kúrou Hollywood Mineral Fit Slim®

Obáváte-li se, že neodoláte potravinám s vysokou hodnotou GI, vyzkoušejte zeštíhlující minerální kúru Hollywood Mineral Fit Slim, která snižuje pocit hladu i chuť na sladké.

Hubnutí s Hollywood Mineral Fit Slim® pomáhá zajistit

  • Zdravé hubnutí do 5 kg měsíčně
  • Snížení pocitu hladu
  • Komplex důležitých látek podporujících hubnutí
  • Možnost dlouhodobého užívání

CHARAKTERISTIKA Hollywood Mineral Fit Slim®

Tekutý koncentrát z látek přírodního původu, rostlinných výtažků, minerálních a stopových prvků, který příznivě podporuje metabolismus při detoxikaci a při hubnutí. Má charakteristicky slanou chuť a vůni moře, která je způsobená minerály s naprostou absencí cukru nebo umělých sladidel. Hollywood Mineral Fit Slim®, je určen pro osoby s nadváhou a s potřebou očisty organizmu. Hollywood Mineral Fit Slim® je velmi dobře snášen a je vhodný i pro diabetiky.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů