Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Fit box - nadopuje vás dobrou náladou

Údery, kopy a zvedáky, všechno se naučíte...Fit box vás zbaví stresu, získáte obratnost a sílu. Fit box je fyzicky hodně náročný, ale stojí za to! Potřebujete pohodlné oblečení, pravé boxerské rukavice a můžete začít...
Ženské ruce s chrániči

Fit box v českých fitcentrech

Nejen kick box aerobik, tae-bo se zabydlují v českých fitcentrech. Fit box vychází z bojového umění a používá podobné prvky jak o kick box. Kopy nohou, údery rukou ovšem směřují do speciálního pytle, nikoli do vzduchu.

Fit box - zkusíte to?

Fit box je vhodný pro každého. Dostanete ze sebe stres, získáte sebevědomí a jistotu. O správné „nabuzení” se postará instruktor/ka a svižná hudba.
Fit box vás nabije energií, rozproudí v těle krev a vyplaví do ní endorfiny. Budete nadopováni skvělou náladou a zároveň posílíte hlavní svalové skupiny. Fit box je prospěšný i ze zdravotního hlediska, navíc spálíte spoustu kalorií.

Fit box cvičí i Lucie Výborná

Lucie Výborná sama využívala Fit box pod vedením trenéra Davida Hufa (několikanásobný mistr ČR, Evropy i světa ve sportovním aerobiku v kategorii páry), aby se po porodu dostala rychle do formy.

Fit box - jak se cvičí

  1. Na začátku hodiny Fit boxu se pořádně rozehřejte. Jako opravdoví boxeři - použijte švihadlo.
  2. Po rozehřátí začněte s přímými údery rukou. Obě ruce mějte u brady, jedna zůstává v obranné pozici a druhá jde vpřed. Pohyb vychází z pasu, posilujete tak svaly břicha, paží a zad. Ruce prostřídejte.
  3. Přejděte k úhybným manévrům. Představte si, že se proti vám napřahuje protivník. Jeho pomyslnému úderu musíte uniknout spodem (ze strany na stranu). Několikrát opakujte na obě strany.
  4. Kop do oblouku - místo boxovacího pytle si představte nepřítele a naberte jej ze strany nártem. Až budete pokročilí, můžete si zkusit kop do oblouku s výskokem.
  5. Kop pomocí kolena je užitečný prvek pro nácvik sebeobrany. Posílíte břišní svaly a hýždě. Úder je směřován kolenem přímo do boxovacího pytle.
  6. Můžete zkusit i kop přímý a kop stranou (špička kopající nohy musí směřovat dolů).
  7. Boční hák - úder rukou, kdy se při pohybu přidává rotace trupu.
  8. Zvedák - pohyb vychází od pasu nahoru. Posílíte biceps, svaly břicha i zad.
Ve všech případech úderů a kopů ve Fit boxu musí být pohyb přesný, rychlý a v pravou chvíli zastavený.
Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Souvisejicí články

Vázání na snowboardu

Snowboarding

07.03.2006

Tři kostky cukru

Craving

08.03.2006

Detail plaveckého bazénu

Aqua aerobic

08.03.2006

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů