Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Hormonální jóga udrží hormony na uzdě

Blížíte se pomalu k věku, kdy už každou chvíli mohou přijít první příznaky blížící se menopauzy a rozhodně do svého těla nechcete rvát žádnou hormonální substituci? Je tady jedno řešení a dokonce velice příjemné a účinné. Jde o hormonální jógu, čím dříve s ní začnete, tím lépe pro vás. Rozhodně zapojte do hormonální jógy a mladší ženskou generaci, bude se to hodit.

Žena pózující na pláži

Z hlavy jihoameričanky

Hormonální jógou si můžeme pomoci od nejrůznějších hormonálních potíží díky Brazilce Dinah Rodrigues. Tato žena sama, podle svých vlastních zkušeností sestavila cviky dnes po celém světě populární hormonální jógy. Ve spolupráci s učiteli jógy našla cviky, které úzce souvisí a mají pozitivní vliv na ženské tělo. Sestavu cviků pak začala publikovat se svým gynekologem, kterého přesvědčila tím, že si i  v pokročilém věku udržela vysokou hladinu hormonů. Dnes se Dinah těší věku 87 let.

Hormonální jóga vychází z cviků kundaliny jógy, hatha jógy a tibetských technik práce s energií. Technika pracuje fyzicky, tedy masáží i vizualizačně s endokrinními žlázami, tedy s vaječníky, štítnou žlázou, podvěskem mozkovým i nadledvinkami. V sestavě se využívá i další technika a to práce s cirkulací energií. Proudící energie zintenzivňuje účinek v konkrétních místech.

Nejde jen o menopauzu

Hormonální jóga samozřejmě není určená pouze ženám v menopauze, právě naopak.Je vhodná pro ženy všech věkových kategorií, které mají gynekologické či hormonální potíže nebo se jim chtějí vyhnout. Pokud budete hormonální jógu pravidelně cvičit, pomůže s cystami na vaječnících, s bolestivou, silnou nebo chybějící menstruací. Zatočí s nepříjemnými příznaky premenstruačního syndromu či s příznaky menopauzy. Neváhejte s jógou začít ani když vás trápí štítná žláza nebo se vám nedaří otěhotnět.

Cvičení hormonální jógy podporuje tvorbu hormonu estradiolu, tím pádem můžete předejít vzniku osteoporózy a onemocnění kardiovaskulárního systému. Celkově posunete svůj fyzický i psychický stav k lepšímu. Po pár lekcích budete pružná jako proutek, podpoříte metabolismus, pocítíte pozitivní změny na vaší postavě i pleti. Také osvěžíte a omladíte svou mysl.

Není se čeho bát, sestavu cviků pro hormonální jógu zvládnete i v případě, že jste žádný jiný druh jógy nikdy předtím necvičily. 

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.5 Počet: 2 Nejlepší: 4 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.