Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Hubnutí s polévkou

Polévka je grunt. Tato klasická věta maminek a babiček není jen hříčkou, přestože vás možná zvedá ze židle. Polévky mají v našem jídelníčku opravdu velký význam. Pokud se snažíte shodit pár kil, rozhodně si neodpírejte polévky!

Krémová polévka s plátkem citrónu

Hubnutí s polévkou – chyby

Mnohé z vás polévku při dietě ze svého jídelníčku vyřadily, omezily na minimum. To je však velká chyba. Polévku si dopřávejte jednou denně. V létě jsou dobré polévky ve studeném stavu, v zimě vás horký vývar povzbudí a zahřeje. Nezapomínejte na polévky v žádném ročním období! Chyba je odpírat si polévku, abychom si mohli dát jiné jídlo.

Hubnutí s polévkou – zdroj tekutin

O pitném režimu všichni víme. Také víme, jak je někdy těžké jej dodržet. Polévkový vývar je výborným zdrojem vody. Zároveň obsahuje zeleninu. Polévka zlepšuje trávení, odvádí škodliviny z těla a zasytí vás, takže nesníte tolik ostatních potravin – např. pečiva, které při hubnutí musíte omezit.

Hubnutí s polévkou – rozmanitý jídelníček

Polévka je opravdu vhodným jídlem při redukci váhy. Má energetickou hodnotu a může být velmi zdravá. Můžete ji připravit na tisíce způsobů, tudíž nepojídáte stále to samé. Od vývarů až po krémové polévky, nikdy se jí nepřejíte. Při hubnutí je však lepší čirá polévka.

Hubnutí s polévkou – bohaté živiny

Většina polévek obsahuje hodně zeleniny, která zásobuje tělo antioxidanty (vitamín C). Obsahuje minerální látky (vápník, železo) a vše, co potřebujete pro zdraví. Zelenina je současně zdrojem vlákniny, která podporuje činnost střev. 

Hubnutí s polévkou – kilojouly

To nejlepší na konec! Z polévky rozhodně nepřiberete. Je zjištěno, že pokud sníte polévku s kousky zeleniny, váš žaludek se rychle naplní a nebudete mít hlad. Proto jsou také polévky součástí diet.

Hubnutí s polévkou – rada na závěr

  • Pokud chcete zachovat v polévce co největší množství živin a vlákniny, nakrájejte zeleninu a větší kusy. Ztratí tak méně užitečných vitamínů.
  • Krémovou polévku doporučujeme zahušťovat rozmixovanou zeleninou, nikoli jíškou.

Dejte na své babičky, opravdu ví, co říkají, polévka je prostě grunt. Pokud toužíte po silném, zdravém a štíhlém těle, polévka by měla být základem vaší stravy. Důležité jsou však i minerály a živiny, které naše tělo potřebuje stejně, ne–li více.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.