Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Jak na štíhlá lýtka

Trápí vás silná lýtka? Vyzkoušejte pár cviků, kterými můžete jejich objem zmenšit. Stačí jen pár minut denně a v létě můžete bez obav vyrazit v krátkých šatech.

Odhalené ženské nohy ve vzduchu

Léto je pomalu tady a kromě toho, že se většina žen nemůže dočkat letních teplot, hřejivých slunečních paprsků a jen několika lehkých kousků oděvu, také mnoho z nich řeší délku šatů, sukně nebo kalhot. A to zejména kvůli tvaru či objemu lýtek, která jsou vidět i v tříčtvrtečních kalhotách. Jak na to, abychom lýtka nemusely schovávat? Podívejte se s námi na osvědčené cviky, s nimiž budete mít lýtka nejen pěknější, ale posílíte si i své sebevědomí.

Každé cvičení byste měly provádět nejméně hodinu po posledním jídle. Hodinu před cvičením se také doporučuje vypít malý šálek černé kávy a samozřejmě nejdůležitější ze všeho je řádné protažení svalů, abyste předešly zranění nebo křečím. Nezapomeňte také na pevnou obuv, v tomto případě se vám určitě bude hodit.

Rychlé a drobné krůčky

Podobným způsobem se rozehřívají i fotbalisté. Postavte se s nohama rozkročenýma na pevnou podložku (asi 30 cm od sebe) a začněte s rychlým během na místě. Horní část těla, včetně břišních svalů držte zpevněnou a cvik provádějte několikrát za sebou nejméně v desetivteřinových časových intervalech. Můžete vyzkoušet i variantu s nohama u sebe.

Výpony

Výpady se používají nejen pro zpevnění lýtek, ale i stehen. V tomto případě se postavte na jednu nohu, druhou ohněte vzad a držte ve vzduchu. Nohou, na které právě stojíte, udělejte třikrát po sobě výpon vpřed a poté nohy vystřídejte. Tento cvik opakujte nejméně šestkrát na obou nohách. Nezapomeňte zpevnit horní část těla.

Výskoky

Tento cvik je nepatrně náročnější, než první dva a vyžaduje více energie. Opět zpevněte horní část těla, včetně břišních svalů, rozkročte se a začněte s malými poskoky. Jejich výšku měňte, například první dva nebo tři proveďte nízké, další výskok může být vyšší. Poskoků vykonejte alespoň patnáct a opakujte dvakrát až třikrát.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.5 Počet: 2 Nejlepší: 4 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.