Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Jak se zbavit silných stehen? Vyzkoušejte tyhle cviky!

Každá druhá žena není spokojena se svými stehny a dala by téměř vše, jen proto, aby je měla dokonalá. Patříte mezi takto nespokojené ženy také? Pak vyzkoušejte následující cviky, které dopomohou ke štíhlejším stehnům i sexy zadečku zároveň.

Kraťasy na ženském těle

Cvik č.1 - výpady

Stůjte vzpřímeně. Jednou nohou vykročte široce dopředu a přitom se kolenem druhé nohy lehce dotkněte země. Při cviku mějte stále vzpřímené tělo. Vraťte se do výchozí pozice a cvik opakujte s druhou nohou. Opakujte 10x na každou nohu.

Cvik č.2 - štíhlá stehna s pomocí overballu

Lehněte si na záda, ruce nechte ležet podél těla a nohy pokrčte v kolenou. Mezi kolena si položte menší overball a snažte se je k sobě lehce přitisknout, aniž byste zvedala zadeček. Cvik provádějte po dobu 5 minut.

Cvik č.3 - dřepy

Rozkročte se na šířku boků a kolena mějte mírně pokrčená. Záda držte rovně, ruce si položte na boky. Následně pokrčte kolena do úhlu 90°, mírně se předkloňte a snažte se tělo nasměrovat do praveného úhlu vůči stehnům. Chodidla udržujte v klidu. Poté se vraťte do výchozí pozice. Cvik opakujte 15x.

Cvik č.4 - zvedání pánve s překříženýma nohama

Lehněte si na záda, ruce nechte ležet podél těla a nohy pokrčte v kolenou. Poté pravou nohu přeložte přes levé koleno a současně zvedejte cca dvacet centimetrů nad zem zadeček. Vydržte 10 sekund a pak jej pomalu položte na zem. Cvik opakujte 10x.

Cvik č.5 - kmitání nataženou nohou

Lehněte si na břicho a rukama si podložte čelo. Nárty mějte natažené. Zvedněte jednu nohu cca 10 centimetrů nad zem a chvíli s ní kmitejte. Noha může být natažená a nebo pokrčená v pravém úhlu. Poté nohy vyměňte. Opakujte 10x na každou nohu.

Cvik č.6 - zvedání pánve a nohy zároveň

Lehněte si na záda, ruce nechte ležet podél těla a nohy pokrčte v kolenou. Zvedněte pánev nad podložku (ramena a lopatky nechte položené), pravou nohu natáhněte před sebe a snažte se tlačit patu směrem ke zdi. V této pozici vytrvejte 10 sekund. Vraťte se do výchozí pozice a nohy vyměňte. Cvik opakujte 10x na každou nohu.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 2 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.