Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Jakými cviky zpevníte svůj zadeček?

I když většinou nevíme, kam dřív skočit, zkuste si najít pár minut denně na cvičení. Udělejte pro své zdraví něco navíc. Tentokrát se zaměříme na zpevnění zadečku.

Jakými cviky zpevníte svůj zadeček?

 

Pokud zpevníte zadeček, budete se cítit i vypadat mnohem lépe. Vždyť mnoho mužů se zaměřuje právě na tyto ženské partie. Málokterá žena má od přírody pevný kulatý zadek. My ostatní si musíme pomoci pravidelným cvičením. Vyzkoušejte tyto osvědčené cviky a výsledky můžete pozorovat již za několik dní.

 

  • Most

 

Tento cvik je vcelku jednoduchý. Lehněte si rovně na záda na podložku, pak pokrčte nohy v kolenou a ruce nechte pěkně podél těla. Myslete na to, že chodidla se musí celou plochou dotýkat podložky.

 

Při výdechu pomalu zvedejte pánev nahoru tak, aby ramena, boky a kolena byly v jedné přímce. Při nádechu povolte a položte se opět na podložku. Tento cvik opakujte 10x celkem ve 4 sériích.

 

  • Na boku

 

Posilování na boku byste měli provádět tahem, nikoli švihem. Položte se na pravý bok na podložku a natáhněte pravou ruku nad hlavu. Hlavu položte na ruku a pokrčte nohy v kolenou tak, aby vaše stehna a lýtka svíraly pravý úhel. Stejný úhel musí svírat i vaše tělo a stehna.

 

Pata vaší levé nohy by měla směřovat ke stropu. Levou nohu pak zvedejte ke stropu při každém výdechu. Při nádechu ji položte zpět na pravou nohu. Cvik proveďte minimálně 6x a celou sérii pak 4x zopakujte. Poté proveďte další série cviků i na druhém boku.

 

  • Zanožování

 

K tomuto cvičení budete potřebovat židli. Ta bude sloužit pro zlepšení stability. A pokud chcete zvýšit intenzitu, můžete použít i gumu, kterou obtočíte kolem chodidel a tak ji budete střídavě napínat a uvolňovat.

 

Postavte se na levou nohu a pravou nohou se pokuste co nejdál zanožovat. Špička nohy, kterou zanožujete, by měla směřovat ven. Po celou dobu cvičení musíte udržovat postoj vzpříma. Neměli byste se zaklánět ani prohýbat v zádech. Každou nohu opakujte pomalu tahem minimálně 20 krát.

 

  • Výpady vzad

 

Postavte se rovně a střídavě pokládejte nohy do zadu. Opírejte se o špičky a zároveň dělejte dřepy. Zkuste provádět dřepy co nejníže to půjde, nejlépe tak 6 cm nad zem. Každou nohou byste tento cvik měli provést minimálně 15 krát.

 

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.