Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Krásné tělo do plavek

Ještě nám nějaký ten týden zbývá na to, než se začneme chodit opalovat a koupat v plavkách. Pokud jste ovšem nespokojeni se svou postavou, je nejvyšší čas s ní něco zkusit udělat…

Žena v plavkách s čepicí na hlavě

Jak by měl vypadat jídelníček

  • Slunečnicový olej nahraďte olivovým olejem
  • Místo normální mouky používejte celozrnnou
  • Celozrnné pečivo a těstoviny
  • Místo cukru si dejte med
  • Omezte konzumaci másla
  • Dávku soli snižte na minimum
  • Sýry a jiné mléčné výrobky - pouze nízkotučné
  • Smetanu a majonézu nahraďte nízkotučným jogurtem
  • Dopřávejte si ryby a kuřecí maso, ale bez kůže

Sem tam si ráno můžete dopřát sladké nebo i jídlo s větším obsahem tuku, jelikož to přes den lépe spálíte, než když byste si takové jídlo dali na oběd nebo až na večeři.

Před a po cvičení aspoň 1 hodinu nejezte!

Po 17:00 hodině zapomeňte na přílohy, dopřejte si pouze maso, mléčné výrobky nebo zeleninu.

Dvakrát za měsíc je dovoleno se najíst podle chuti. Klidně si dejte pizzu, svíčkovou s knedlíkem, těstoviny se smetanou a jiná už méně zdravá jídla.

Cvičení

Jízda na kole (rotopedu) nebo běh by měl trvat 15 – 20 minut, vždy po ránu na lačno a pokud možno s karnitinem (spalovač tuků).

Věnujte se aerobnímu cvičení (může jím být i domácí úklid), cvičení podle kazety, plavání, jízdě na kolečkových bruslích či procházce nebo delší chůzi.

Vždy 5 – 10 minut před cvičením se zahřejte, pořádně se protáhněte a nastartujte Váš organismus.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 Railsformers s.r.o.