Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Kuchyně z cizích krajů

Jste ten typ lidí, kteří rádi poobědvají nebo povečeří v různých podnicích a na dovolené v zahraničí ochutnávají místní speciality? Zde se dočtete o národních kuchyních a tom, která jídla si vybrat, aby Vám chutnalo a zároveň neuškodilo postavě.

Grilovaná ryba se zeleninou a pečivem

Japonská kuchyně

Kuchyně v Japonsku se řadí na první místo, co se linie týče. U Japonců můžete sníst cokoliv a o svou postavu se vůbec bát nemusíte. Kromě chutného suši Vám také nabídnou výborné polévky a jídla z dušené nebo grilované zeleniny a ryb.

Italská kuchyně

Italská kuchyně je proslulá těstovinami, proto si při jejich výběru dejte pozor na těžké smetanové omáčky a raději zvolte něco lehčího. Ti, kteří nemají rádi těstoviny, si mohou pochutnat na salátech či rizotu. Z pizz dejte přednost těm s mozzarelou, zeleninou nebo rajčaty.

Francouzská kuchyně

I když Francouzi mají úžasné a vynikající palačinky, čokoládové dobroty a croissanty, zapomeňte na ně, jsou kalorické! Zaměřte se raději na zdravé ryby, mořské plody a mušle, připravené podle receptur se zeleninou, bramborami nebo rýží.

Čínská kuchyně

Čínským bufetům se raději velkým obloukem vyhněte a jednou za čas zajděte do pravé čínské restaurace. Tam Vám zaručeně připraví jídla z kvalitních potravin a křupavé zeleniny. Přednost dejte drůbežímu nebo rybímu masu.

Turecká kuchyně

Chcete-li si udržet linii, tak se ani nedívejte na musaky, smažené kalamity nebo kebab. Naopak saláty s olivovým olejem a ovčím sýrem si dopřejte co Vám hrdlo ráčí. Za vyzkoušení stojí falefel, špenátová jídla a vegetariánský kebab.

Německá kuchyně

Německá kuchyně má pověst kalorické bomby. Pokud se tedy v některé z německých kuchyní budete stravovat, nezapomeňte zdůraznit, že si přejete dresink přinést zvlášť. Objednat si ovšem můžete čočkovou polévku, pečeného lososa nebo pstruha a jako přílohu zeleninový salát.

Ať už se rozhodnete pro kteroukoliv kuchyni, nezapomeňte na dostatečný příjem vitamínů a minerálů.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů