Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Kulturistika - urychlete nárůst svalové hmoty

Jednoduchá technika, která vám urychlí svalový růst - změna cviků na danou svalovou partii. Pokud budete stále zařazovat stejné cviky, sval začne stagnovat. Změna vám sval zatíží z jiného úhlu a sval bude dále růst.

Svalnaté záda muže

10 největších chyb kulturisty ve výživě

  • Jíte příliš mnoho. Máte-li nadváhu a potřebujete shodit, jezte méně.
  • Jíte málo. Je nemožné budovat svalovou hmotu, chybí-li vám ve stravě bílkoviny a řada výživných látek.
  • Nevaříte si sami pro sebe.
  • Nevedete si tréninkový deník.
  • Nepřijímáte dost bílkovin, nezbytnou součást stravy pro regeneraci a stavbu svalů.
  • Máte ve stravě příliš mnoho tuků a cukrů.
  • Nedostatečně pijete.
  • Chybí vám vyváženost porcí.
  • Jíte nepravidelně, měli byste dodržovat odstup jídel dvě až tři hodiny.
  • Nedopřáváte si žádnou suplementaci.

Kulturistika je o překonávání překážek

Všichni kulturisté, profesionálové i nováčci musí během dosahování kulturistických cílůpřekonávat překážky. Nelze říct, že na cvičení nemáte čas, není to omluva pro vynechání tréninku.
V posilovně musíte času maximálně využít a odcházet s pocitem napumpovaných svalů (které druhý den ráno pořádně "cítíte"). Kulturistika je otázkou vašich priorit. Než se cvičení vyhýbat, spíš se soustřeďte na to, proč byste cvičit měli.

Kulturistika a urychlení nárůstu svalové hmoty

Chcete urychlit nárůst svalové hmoty a přitom nemáte na posilování a kulturistiku tolik času, jak je potřeba? Poradíme vám jak v posilovně ušetřit čas a přitom budovat slušnou svalovou hmotu.
 

  • Neztrácejte v posilovně čas povídáním s ostatními.
  • Stanovte si přesný denní tréninkový plán.
  • Přestávky zkraťte na minimum.
  • Zařaďte supersérie.
  • Vyhýbejte se cvikům, které pro vás nejsou tolik potřebné.
  • Choďte do posilovny v době, kdy je tam nejméně lidí.
  • Cvičte nejenom s činkami, ale i na strojích.
  • Minimalizujte použití bandáží a pásků na zpevnění úchopu.
  • Trénujte nejlépe nalačno.
  • Rozdělte si cvičení jednotlivých partií na více dnů.
Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů