Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Kurz správného posilování

Posilování je oblíbeným trendem současné doby. Slouží nejen na zpevnění postavy, ale také je zdraví prospěšné. Aby tomu tak opravdu bylo, je nutné dodržovat určitá pravidla posilování. Jaká to jsou?

Posilovací stroje v místnosti

Cvičení pro krásné tělo

Jak muži, tak ženy čím dál častěji využívají posilování k tomu, aby dosáhli krásné a pevné postavy. Abychom dosáhli kýženého výsledku, musíme se držet určitých pravidel posilování.

Jak správně posilovat

Abyste zpevnili postavu, je nutné kromě pravidelného cvičení také nasadit správný a pravidelný jídelníček. Čím častěji jíte, tím lépe. Neplatí to však doslova. Jíst bystě měli ideálně 6x denně, ale v malých dávkách. Jídlo by také nemělo obsahovat přílišné množství tuků. Nahraďte tuky prospěšnými látkami a už jen díky správné stravě brzy pocítíte příznivý výsledek.

Posilování a činky

Posilování s činkami – muži si mohou dovolit velmi těžké činky a v průběhu času mohou na váze přidávat. U žen však existují mnohem větší omezení. Jestliže se žena rozhodne posilovat s pomocí činek, měla by se „zastavit“ na určité váhové hranici a příliš své tělo nezatěžovat. U každého jde o individuální záležitost.

Začínat byste měli na váze, která vám nepůsobí žádný problém. Pro ženy jsou ideální činky s počáteční váhou 1 kg, se kterými můžete cvičit jak klasické posilovací cviky, tak činky zapojit i k jinému druhu cvičení.

Nejčastější posilovací cviky – pro ženy i muže

Ženy mají daleko větší problém se svou postavou, než muži. Mají v těle větší množství tuků a jejich postava má daleko větší sklony k ochablosti. Ženy by proto měly volit taková cvičení, která prospějí celkové postavě – posilovat problematické partie, kterými jsou břicho, hýždě a boky, ale také ruce a nohy. Muži častěji cvičí na objem a to jim stačí k vytvarování celé postavy, kterého dosáhnou mnohem snadněji než ženy.

V posilovně vám stanoví osobní cvičební plán, který byste měli dodržovat. Nejčastější jsou cviky na svaly u nohou rukou, hýždí a břicha. Pokud nemáte zkušenosti ani s posilovnou, ani s cvičením doma, trenér vám možná doporučí nejdříve cviky na záda, které je nutné mít před posilováním ostatních partií v pořádku.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů