Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Méně známí ničitelé kil Vám zaručí štíhlou linii

Máte strach o svou štíhlou linii? Máme pro Vás tip, jak se můžete pořádně „nadlábnout“ aniž byste přibrala. Stačí pouze jíst větší množství některých potravin a budete pořád krásná a štíhlá.

Břicho omotané krejčovským metrem

Železo nastartuje látkovou výměnu

Železo je pro život nepostradatelným (biogenním) prvkem, který posiluje odolnost proti chorobám včetně rakoviny, podporuje zdravou pokožku, pomáhá čelit únavě a chudokrevnosti z nedostatku železa. Dostatek železa také způsobuje větší koloběh kyslíku krevním oběhem, čímž způsobuje lepší látkovou výměnu v buňkách.

Dostatečné množství železa obsahují například kvasnice, melasa, kokosová moučka, mák, sója, nať pšenice a vojtěšky, telecí játra, listy a mladá nať kopřivy, ovesné vločky, špenát a nebo například broskve.

Hořčík je velmi důležitou složkou potravy

Magnesium známé rovněž jako hořčík patří do kategorie prvků nezbytných ke zdravému způsobu života. Lidské tělo obsahuje zhruba 20 – 30 gramů elementárního hořčíku. Z toho se 60% nachází v kostech, zbytek pak v měkkých tkáních. Hořčík je strukturální součástí více než tří set enzymů katalyzujících tělesné reakce - přeměnu glukózy na využitelnou energii, přenos genetického kódu, svalovou kontrakci, regulaci srdeční činnosti, hormonální produkci včetně produkce testosteronu.

Co se potravin týče, největší obsah hořčíku nabízí celozrnné obiloviny a luštěniny. Z dalších pak můžeme vyjmenovat mandle, banány, brokolici, některé druhy ryb a také mléčné výrobky.

Jezte mořské ryby – obsahují dostatek jódu

Jód je stopový prvek tvořící asi 60 % objemu hormonů štítné žlázy, které jsou pro vývoj a život organismu nezbytné. Při nedostatku jódu štítná žláza neprodukuje dostatečné množství hormonů, dochází k nepříznivým změnám v celém organismu, štítná žláza se zvětšuje, což má za následek náhlé kolísání váhy, nejčastěji směrem vzhůru.

Velké množství jódu je v mořských rybách (treska, filé, makrela, tuňák, losos, sardinky aj.) a v mořských řasách.

Rostlinné výtažky a přípravky na hubnutí

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.