Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Noční můry - co proti nim pomáhá?

Také vás trápí noční můry? Věčně se převalujete v posteli, máte strach usnout a neustále se budíte? Poradíme vám, jak se proti nim můžete bránit a které noční můry jsou nejčastější.

noční můry

Nejčastější noční můry

 

  • Nespoutané živly

 

Jestliže vás trápí sny, ve kterých došlo k požáru, povodni nebo jste se ocitli uprostřed vichřice, neznamená to nic špatného. Právě naopak! Tento sen může znamenat, že chcete vládnout takovou silou v reálném životě. Samozřejmě, že nechcete vyvolat povodeň, ale pokud vás třeba čeká pracovní pohovor nebo důležitý krok v životě, sen vám sděluje, že jste připraveni a že máte obrovskou šanci uspět.

 

  • Padáte (do propasti, z mrakodrapu, …)

 

Lidem se často zdá, že ve snu někam padají. Tady to ovšem neznamená nic pěkného. Sen se vám možná snaží sdělit, že existuje nějaký skrytý problém (v práci, s partnerem, …). Pokud toto vyloučíte, pak za tento sen může nízký krevní tlak.

 

  • Nadpřirozené bytosti

 

Strašidla, obludy, duchové, smrt, … Sny o takových bytostech nejsou vůbec příjemné. Možná ve svém reálném životě prožíváte strach. Tento sen může také způsobit nenávist či agresivita. Jestliže se vám zdálo, že jste ve snu umřeli, tak se nemusíte bát. Takový sen může znamenat, že se dožijete vysokého věku nebo že pro vás začíná nové životní období (nový začátek).

 

Rady proti nočním můrám

 

  1. Poslední jídlo dne byste měli jíst minimálně 2 hodiny před spaním a raději si nedávejte nic těžkého.
  2. Noční můry si můžete přivolat i tím, že před spaním vypijete větší množství alkoholu. Také byste večer neměli pít žádné povzbuzující nápoje - káva, cola, energy drink a další.
  3. Před spaním byste také neměli kouřit.
  4. V místnosti, kde spíte, by nemělo být příliš světla a měla by být dobře vyvětraná. Především vás v místnosti nesmí rušit žádný hluk.
  5. Naučte se chodit spát pravidelně ve stejnou dobu. Budete i více odpočatější.
  6. Když si lehnete do postele, nemyslete nad špatnými věcmi (pracovní povinnosti, problémy v rodině, …).
  7. Pokud vás trápí noční můry, možná za to může krátký pobyt na čerstvém vzduchu. Jděte každý den alespoň na půlhodinovou procházku.

 

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.