Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Novoroční dieta – shoďte vánoční kila během chvilky

V zimním období má naše tělo tendenci ke zvýšenému ukládání tuků – zvláště rizikovým obdobím jsou ale Vánoce. S námi se ale přebytečných kil zbavíte stejně rychle, jak jste jich nabyli.

Zeleninový salát se sýrem

Nesportujete? Bavte se!

Následky nezřízeného přejídání o Vánocích a na Silvestra nejsou zrovna příjemným startem do nového roku. Jakékoliv úsilí o hubnutí bývá mnohem těžší než kdybyste se snažili zhubnout v létě - už jen proto, že v létě se mnohem více hýbeme. Pokud nejste schopni přimět se ke sportu, naordinujte si alespoň dlouhé procházky a užívejte si zimu aktivně – třeba občasným bruslením nebo sáňkováním. Nejen že své pomalé spalování nakopnete, ale také se u toho pobavíte. 

Jednodenní půst nastartuje úspěšné hubnutí

Dietu začněte jednodenní půstem. Pijte pouze ovocné a zeleninové šťávy, zelené nebo bylinné čaje a konzumujte ovoce a zeleninu. Nehladovte! Zvýšili byste tak riziko, že se na druhý den vrhnete na všechno, co vám přijde pod ruku a to ještě v dvojnásobně větším množství, než byste normálně zvládli.

Pro úspěšné hubnutí je třeba zbavit se všech jedů, které jste do sebe díky vánočním a silvestrovským hodům dostali, což je úkolem tohoto jednodenního půstu.

Druhý den - přechod z půstu na dietní stravu

Druhý den přejděte na normální stravu – bílé pečivo ale vyměňte za celozrnné a jídlo připravujte bez tuku. Vyvarujte se uzeninám. Ideální je snídaně složená z bílého jogurtu a pečiva, oběd z těstovin, rajské omáčky a plátku hovězího masa a večeře formou zeleninového rizota. Jezte minimálně pětkrát denně. Vypijte alespoň 2 litry tekutin.

Třetí až čtrnáctý den - pravidelná strava základem

Po dobu dalších dvou týdnů dodržujte pravidelnou stravu. Nevynechávejte snídani. Zahrňte do jídelníčku luštěniny, brambory, rýži a celozrnné těstoviny. Vybírejte pouze libové maso a připravujte jej nejlépe vařením nebo dušením. Nezanedbávejte příjem ovoce a zeleniny. Dobrým pomocníkem diety jsou také polévky – ne však zahuštěné nebo s tučnou smetanou. Absolutní tabu by se pro vás měly stát omáčky, sladkosti, alkohol a bílá mouka (nahraďte ji celozrnnou). Po dvou týdnech si tyto zákeřné zrádce diety dopřát můžete - ale v co možná nejmenším množství! Výsledek za trochu odříkání rozhodně stojí.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.