Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Perfektní cviky na ztuhlá a bolavá záda

Až ve chvíli, kdy nás začne něco bolet, teprve zjistíme, jak nám bolest umí zkomplikovat náš život. Najednou je sebemenší pohyb bolestivým utrpením. Přitom se tomu dá předejít. Stačí pravidelně cvičit. Sepsali jsme pro vás pár cviků, při kterých si záda vždy krásně protáhnete.

Perfektní cviky na ztuhlá a bolavá záda

 

Královská kobra

 

Protáhněte se a zvedněte hlavu do výšky, přesně tak jak to dělají kobry. Tento cvik lze provádět všude, kde se cítíte pohodlně. Samozřejmě k tomu potřebujete trochu místa. Když budete cvičit tento cvik pravidelně, můžete se zbavit bolestí páteře nadobro.

 

Lehněte si na podlahu obličejem směrem k zemi a zvedněte jen horní polovinu těla tak, že se dlaněmi zapřete o podlahu. Hlavu a ramena zvedejte do protažení a snažte se, aby jste měli chodidla pořád u sebe.

 

Zázračná rotace

 

Pokud vás trápí bolest v bederní páteři, zbavíte se ji jednoduchým procvičováním a to pomocí rotace. Lehněte si na záda, zvedněte pravou nohu, pokrčte ji v koleni a pomalu ji přesuňte přes levou nohu. Pak se dotkněte pravým kolenem podlahy v úrovni boků. Ramena se musí neustále dotýkat země. Poté vystřídejte nohy a opakujte na druhou stranu.

 

Narovnejte si záda na gumovém míči

 

Takový obyčejný gymnastický míč a jak může být prospěšný. Lehněte si na záda a zůstaňte na něm vleže tak dlouho, dokud bolest neodezní. Je to skvělý strečink. Pak si můžete lehnout na břicho, dejte si ruce za hlavu a hlavu přibližujte k zemi a opět nahoru, podobně jako byste dělali sedy lehy. Procvičíte tak veškeré zádové svaly.

 

Máte za sebou těžký pracovní den a k tomu vás ještě chytly záda? Zkuste tento cvik a vzápětí byste měli pocítit úlevu.

 

Lehněte si na podlahu, pokrčte nohy a položte je na židli a provádějte statické zvedání nohou. Na záda bude vyvíjen větší tlak a tím se uvolní dolní část páteře. Cvik byste měli provádět alespoň 20 minut.

 

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.