Pivní dieta

Pivo nejen chutná, ale napomáhá také hubnutí! Vyzkoušejte novou pivní dietu, která je vhodná pro ženy i muže.

Tři sklenice plné piva

Proč právě pivo?

Pivo, kromě toho, že nám Čechům chutná, obsahuje také velké množství vitamínů a minerálů (například vitamín B, 30 druhů minerálů, polyfenoly,atd.). Střídmá konzumace piva posiluje kosti, zlepšuje vzhled pleti a vlasů, podporuje trávení, snižuje riziko rakoviny (pivo má antioxidační vlastnosti), atd.

Není pivo, jako pivo

Nejkvalitnějším a také nejzdravějším pivem je nefiltrované, to bychom ovšem museli trávit celé dny tam, kde se pivo vaří. Další možnou variantou (nejzdravější a nejbohatší na vitamíny) je konzumace takzvaného „ležáku“. Maximální denní konzumace piva by neměla přesáhnout určitou hranici (ženy si denně mohou dopřát 900 ml, tedy 3 malá piva jejichž celková energetická hodnota nepřesahuje 1200 KJ, muži si mohou dopřát 3 velká piva za den s maximální energetickou hodnotou 1800 KJ).

Pivní dieta – vhodné potraviny

Denní energetická hodnota by neměla přesáhnout hranici 5000 KJ (cca 1200 kalorií) u žen, 8000 KJ (cca 2000 kalorií). Důležité je jíst pravidelně, tedy alespoň 5 x za den. Vybírejte si jídla s minimálním množstvím tuku a cukru.

Vhodnými potravinami jsou: ovoce, zelenina, libové maso (kuřecí, krůtí, králičí), ryby, celozrnné pečivo, olivový olej, mléčné výrobky. Při držení této diety si můžete dopřát občas kávu (doporučujeme kávu se špetkou skořice) a nebo pár kousků hořké čokolády (30 gramů).

Pitný režim

Kromě doporučené (povolené) konzumace piva je vhodné pitný režim (2 – 3 litry tekutin denně) doplnit o neslazené neperlivé minerálky či bylinkové čaje.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Souvisejicí články

Vázání na snowboardu

Snowboarding

07.03.2006

Tři kostky cukru

Craving

08.03.2006

Detail plaveckého bazénu

Aqua aerobic

08.03.2006

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2019 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů Cookies