Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Potraviny, které pomohou s hubnutím - II. díl

Slibované pokračování je tady. Dneska vám prozradíme, že s hubnutím může pomoci také avokádo, ovesné vločky, vejce, houby nebo mandle.

Rozpůlené avokádo s peckou

Tučné avokádo

Ikdyž v avokádu je uloženo až 83 % tuků, hodí se pro redukční dietu. Obsahuje velice kvalitní tuky v podobě esenciálních mastných kyselin, které pomáhajís metabolismem dalších tuků a zároveň odbourávají cholesterol. V avokádu najdeme velké množství antioxidatů, např. lutein, beta – karoten či vitamin C. S avokáden snadno doženete doporučenou denní dávku vlákniny, protože průměrně jedno avokádo obsahuje 17 g vlákniny. Avokádo můžete využít jako chutnou náhradu másla, použijte jej do salátů i omáček.

Zdraví prospěšné mandle

Obsahují tolik zdravých látek, že si to neumíte ani představit. Jsou zdrojem bílkovin, vlákniny, kvalitních tuků, vápníku, fosforu, hořčíku a vitaminu E. Mandle si s klidným svědomím mohou užívat lidé trpící cukrovkou. Pokud s jejich pomocí chcete zhubnout, jezte je ovšem s mírou. Mandle zatoí se srdečně-cévními chorobami a s hypercholesterolémií. Dejte si hrst mandlí ke svačině společně ovocem a budete nabidi energií.

egg-calories.comVejce

O vejcích se dlouho nevdly ne příliš hezké věci, ale opak je pravdou. Vajíčka jsou nejlepším zdrojem bílkovin vůbec. Žloutek dokonce ukrývá všech devět esenciálních aminokyselin a především pak cholin. Cholin ochrání játra před hromaděním tuku a zbaví tělo cholesterolu. Ve vajíčku najdete minimálně patnáct vitaminů, hlavně vitaminy skupiny B a vitamin D. Z minerálních látek je ve vejcích obsažen selen, síra, vápník a železo. Chceteli udělat ještě něco navíc pro své zdraví, vařte vejce raději vždy celé, protože čím více budete vajíčka míchat, tím vice cholesterolu v něm oxiduje, co je nežádoucí.

Houbování

Houby mají jednu silonou zbraňa tou je antioxidant L – ergothionein. Tato látka má velice dobrou schopnost neutralizovat nebezpěčné volné radikály. Stimuluje také štěpení tuklů a cukru v krvi, tím pádem umožňuje přeměnu tuků na energii. Které houby patří mezi ty nej Reiši, šitake a maitake, ale klidně si můžete pochutnat na žampionech a hlívě. Výše zmiňpvané houby podporují funkci imunitního systému a slouží jako doplňková léčba při rakovině, zmírňují totiž nevolnost a únavu.

Ovesné vločkynaturelivings.blogspot.com

Bezkonkurenční v obsahu vlákniny. Obsahují 55 % rozpoustné vlákniny a 45 % nerozpustné vlánkniny, což je optimální poměr. Další nej, je obsah bílkovin. Ze všech obilovin obsahují právě ovesné vločky nejvíc bílkovin. Plusem je také nízký glykemický index. Stejně jako u merlíku je jediným negativem přítomnost lepku. Chcete-li si dopřát pořádnou výživu, dejte si ke snídani syrové ovesné vločky s mlékem, čerstvým ovocem a ořechy.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Souvisejicí články

Vázání na snowboardu

Snowboarding

07.03.2006

Tři kostky cukru

Craving

08.03.2006

Detail plaveckého bazénu

Aqua aerobic

08.03.2006

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů