Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Potraviny, které pomohou s hubnutím - II. díl

Slibované pokračování je tady. Dneska vám prozradíme, že s hubnutím může pomoci také avokádo, ovesné vločky, vejce, houby nebo mandle.

Rozpůlené avokádo s peckou

Tučné avokádo

Ikdyž v avokádu je uloženo až 83 % tuků, hodí se pro redukční dietu. Obsahuje velice kvalitní tuky v podobě esenciálních mastných kyselin, které pomáhajís metabolismem dalších tuků a zároveň odbourávají cholesterol. V avokádu najdeme velké množství antioxidatů, např. lutein, beta – karoten či vitamin C. S avokáden snadno doženete doporučenou denní dávku vlákniny, protože průměrně jedno avokádo obsahuje 17 g vlákniny. Avokádo můžete využít jako chutnou náhradu másla, použijte jej do salátů i omáček.

Zdraví prospěšné mandle

Obsahují tolik zdravých látek, že si to neumíte ani představit. Jsou zdrojem bílkovin, vlákniny, kvalitních tuků, vápníku, fosforu, hořčíku a vitaminu E. Mandle si s klidným svědomím mohou užívat lidé trpící cukrovkou. Pokud s jejich pomocí chcete zhubnout, jezte je ovšem s mírou. Mandle zatoí se srdečně-cévními chorobami a s hypercholesterolémií. Dejte si hrst mandlí ke svačině společně ovocem a budete nabidi energií.

egg-calories.comVejce

O vejcích se dlouho nevdly ne příliš hezké věci, ale opak je pravdou. Vajíčka jsou nejlepším zdrojem bílkovin vůbec. Žloutek dokonce ukrývá všech devět esenciálních aminokyselin a především pak cholin. Cholin ochrání játra před hromaděním tuku a zbaví tělo cholesterolu. Ve vajíčku najdete minimálně patnáct vitaminů, hlavně vitaminy skupiny B a vitamin D. Z minerálních látek je ve vejcích obsažen selen, síra, vápník a železo. Chceteli udělat ještě něco navíc pro své zdraví, vařte vejce raději vždy celé, protože čím více budete vajíčka míchat, tím vice cholesterolu v něm oxiduje, co je nežádoucí.

Houbování

Houby mají jednu silonou zbraňa tou je antioxidant L – ergothionein. Tato látka má velice dobrou schopnost neutralizovat nebezpěčné volné radikály. Stimuluje také štěpení tuklů a cukru v krvi, tím pádem umožňuje přeměnu tuků na energii. Které houby patří mezi ty nej Reiši, šitake a maitake, ale klidně si můžete pochutnat na žampionech a hlívě. Výše zmiňpvané houby podporují funkci imunitního systému a slouží jako doplňková léčba při rakovině, zmírňují totiž nevolnost a únavu.

Ovesné vločkynaturelivings.blogspot.com

Bezkonkurenční v obsahu vlákniny. Obsahují 55 % rozpoustné vlákniny a 45 % nerozpustné vlánkniny, což je optimální poměr. Další nej, je obsah bílkovin. Ze všech obilovin obsahují právě ovesné vločky nejvíc bílkovin. Plusem je také nízký glykemický index. Stejně jako u merlíku je jediným negativem přítomnost lepku. Chcete-li si dopřát pořádnou výživu, dejte si ke snídani syrové ovesné vločky s mlékem, čerstvým ovocem a ořechy.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o.