Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Předvánoční dieta – nastartujte spalování na plné obrátky

Vánoce jsou velmi krásným, ale za to velmi nedietním (až nezdravým) obdobím. Chcete přežít Vánoce bez újmy na váze? Nastartujte své spalování na plné obrátky s naší 3 denní předvánoční dietou!

Rozepnuté kalhoty obézního člověka

1. den - jednodenní půst

Předvánoční dietu nastartujeme jednodenním půstem. Během dne jíme pouze ovoce a nebo zeleninu (pozor - pouze jedno, nebo druhé). Nejvhodnějšími "startovači" spalování tuků jsou ananas, vodní meloun a červená řepa. Během dne pijeme neperlivou vodu a bylinné čaje. Sladké ovocné a zeleninové džusy úplně vynecháme a nebo je ředíme vodou v poměru 1:1.

2. den - začínáme s novým jídelníčkem

Den po půstu pomalu přecházíme k běžné stravě. Základní pravidlo zní - 5 malých porcí za den. Pravidelné stravování přinutí náš žaludek nelenivět, ale pracovat. Na snídani je nejvhodnější bílý jogurt (nejlépe s živou kulturou), na svačinu sníme kousek ovoce (jablko, pomeranč, apod.). K obědu si dopřejeme trochu brambor a nebo rýže, nejlépe s libovým masem (100 g). Druhou svačinou může být kousek zeleniny. Na večeři si dopřejeme celozrnné pečivo s plátkem nízkotučného sýra a nebo plátkem šunky (nejlépe čerstvé, obsahuje méně solí).

3. den - nezapomeňme na celozrnné potraviny

Teprve třetí den si můžeme dopřát o trochu větší porce. Snídani obohatíme o celozrnné pečivo nebo cornflakesy, na svačinu si dopřejeme opět kousek ovoce. Zeleninu si ponecháme na druhou svačinu. K obědu je vhodné kuřecí maso, k večeři maso z tuňáka. Vhodnou přílohou je rýže, brambory a bezvaječné těstoviny.

Všeobecná pravidla (nejen) předvánoční diety

-         jíme málo, ale častěji - nejlépe 5x za den

-         večeříme nejpozději 3 hodiny před spaním

-         vyhýbáme se tučným, mastným, smaženým a grilovaným pokrmům

-         omezíme sladkosti na minimum

-         potraviny z bílé mouky nahradíme celozrnnými

-         dodržujeme pitný režim

-         dietu podpoříme cvičením

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Souvisejicí články

Vázání na snowboardu

Snowboarding

07.03.2006

Tři kostky cukru

Craving

08.03.2006

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů