Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Sport podle BMI

Nejste zrovna štíhlá a chcete to změnit? Každý vám radí, že je třeba se pohybovat, ale je pro vás každý sport náročný a nemůžete nalézt ten pravý? Řiďte se svým BMI . Silnější lidé musí vzít sportování trochu z jiného úhlu...
Žluté míčky plující na hladině

Sport, trpíte-li nadváhou

Schopnosti, trénink a fyzická zdatnost. Baculaté ženy se často stydí poskakovat v jedné partě se štíhlými, a tak raději necvičí vůbec. Na vině jsou špíčky a horší fyzická zdatnost (zadýcháte se po chvilce pohybu). Ale nevzdávejte to, pohyb je pro vás hodně důležitý. Sportování musíte vzít trochu z jiného úhlu než hubeňouři a uvidíte, jak vám to půjde. Nejlepší odměnou vám bude pozorování změn a chuť i do aktivit, kterých jste se předtím bála.

Sport a jak vypočítat BMI

Body Mass Index (BMI) je téma, kterému jsme se věnovali již dříve. Pro výpočet hodnoty BMI klikněte zde

Vhodný sport právě pro vás

BMI 25 - 29,9 (lehká nadváha)

  • tanec
  • chůze
  • jízda na kole
  • bruslení
  • veslování
  • běh na lyžích
  • spinning

BMI 30 - 34,9 (střední nadváha)

  • plavání
  • jóga
  • jízda na kole
  • cvičení v posilovně
  • chůze
  • vodní gymnastika
  • aquaaerobic

BMI 35 - 40 (velká nadváha)

  • vodní gymnastika
  • aquaaerobic
  • pilates
  • kalanetika
  • procházky
  • stolní tenis
  • kardio-trénink

Sport a mix pohybů

Chcete zhubnout, a přitom zůstat zdraví? Potom kombinujte vytrvalostní trénink s posilováním, nakonec vždy přidejte protáhnutí celého těla.
  1. Vytrvalostní sport pro obézní - spálíte kalorie okamžitě a posílíte kondici. Dbejte na to, abyste nepřetěžovali klouby. Nevhodný je pro začátek squash a běh.
  2. Posilování i pro obézní nutností - optimalizujete výdej energie, zpevníte tělo a začnete si uvědomovat držení těla. S přibýváním svalové hmoty snadněji zhubnete. Zkuste třeba cvičení na míči.
  3. Protahování je základ - před i po cvičení se protahujte. Ohebnost a pohyblivost musíte nejdříve natrénovat. Bez velkého zatížení vám k tomu poslouží pilates nebo jóga.
Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.