Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Strečink a úvod k posilování

Pokud chcete začít s posilováním, nezapomeňte na strečink. Zpevňování postavy je nutno doplnit protahováním, abychom předešli zkráceným svalům. S tímto vědomím už nezbývá nic jiného než vybrat si fitness studio.
Rukojeť činky

Strečink - nutný doplněk k posilování

Hlavním úkolem strečinku je protahování zkrácených nebo ztuhlých svalů a odstraňování svalového a psychického přepětí. Pomocí přesného provádění jednotlivých cviků v souladu se správným dýcháním, lze omezit rizika zranění, zlepšit regeneraci a zabraňovat postupnému zkracování svalu. Měl by předcházet posilovacímu tréninku a měl by následovat i po něm.

Úvod k posilování

  • Posilováním si zlepšíte fyzickou kondici, postavu a budete se cítit lépe.
  • Posilováním slabších svalových partií vylepšíte jejich funkčnost a vylepší se spolupráce s jinými svaly.
  • Posilováním budou vaše svaly růst, zpevňovat se, zesílíte kosti, klouby i šlachy.
  • Pevná svalová hmota zlepší prokrvení svalů, mozku, míchy a změnu zaznamenáte i na kvalitě kůže.
  • Posilováním zpevňujete a zvětšujete svalovou hmotu, tím i pomáháte spalovat tuk.
  • Pravidelným posilováním naučíte svaly pracovat vytrvale a ekonomicky.
  • Při posilování každý člověk reaguje jinak, je to individuální záležitost.
  • Na začátku než začnete cvičit, tak připravte tělo na výkon pomocí rozcvičení - strečinku.
  • Při posilování cvičte všestranně - tzn. cvičte všechny svalové partie.
  • Cvičit byste měli alespoň 3x týdně.
  • Na začátek stačí jednoduché cviky v nižších polohách, až budete při síle zkuste si náročnější cviky ve vyšších polohách.
  • U každého cviku používejte správnou techniku cvičení a držení těla. Nechte si poradit!
  • Velké svalové partie(prsa, záda, nohy) posilujte jako první.
  • Správnou technikou posilování se výsledky dostaví dříve než při nesprávné technice.
  • Pro zlepšení výkonnosti posilujte od menších dávek k vyšším.
  • Opakování cviků průběžně míchejte, aby byl trénink pestrý
  • Pokud nějaký cvik neznáte, zeptejte se obsluhy nebo svého sparingpartnera. Každý cvik cvičte tahem a tlakem proti odporu.

Pár rad pro ty, kteří s posilováním začínají

Důležité při posilování je před každým cvikem zaujmout výchozí polohu a zvýšit tak klidové napětí. Tím si pomůžete k lepšímu provedení cviku.
Rozhodněte se pro pravidelnou účast na některé pohybové aktivitě, která vám bude sloužit jako doplňková činnost k posilování, ať již jde o jízdu na kole, běh či kulturistiku,.
Buďte přesvědčeni o správnosti svého rozhodnutí a začněte. Cvičit můžete doma, v tělocvičně, ale nejlepší je najít si fitness studio, které bude splňovat vaši náročnost.

Cvičte poctivě, pravidelně a během pár měsíců se dočkáte vynikajících výsledků proměny vaší postavy.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.