Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Válčíte s dietou? Zkuste to s autohypnózou!

Zřejmě ani vy nejste úplně spokojena se svou postavou. Jinak byste si tento článek nerozklikla. Podle průzkumu se slovo dieta objeví v internetovém vyhledávači dvacettisíckrát za den. Dnešní život plný stresu a spěchu na nás má řadu negativních vlivů.

Ženské břicho vedle papriky,rajčat a cibule

Je pro vás držení diety bitvou?

Zkuste to s autohypnózou! Zřejmě ani vy nejste úplně spokojena se svou postavou. Jinak byste si tento článek nerozklikla. Podle průzkumu se slovo dieta objeví v internetovém vyhledávači dvacettisíckrát za den. Dnešní život plný stresu a spěchu na nás má řadu negativních vlivů. Často se cítíme unavení a chybějící energii hledáme v čokoládě nebo jiných sladkostech. Výsledkem je efekt, který poznal snad každý. Přibývání na váze.

Proč tloustneme?!

Žijeme v jednadvacátém století. To sice přináší řadu nejrůznějších technických vychytávek, avšak také spousty problémů. Vedeme hektický život. Máme nedostatek volného času a ten zbytek vyplněný stresem a nervozitou.

Saháme tak často k potravinám, které přebývají tuky a cukry a ty způsobují neestetickou nadváhu. Proč je tak těžké zhubnout? Proč tedy nezvládáme tento problém, jehož řešení - dieta a cvičení - je tak prostě jednoduché?

Není to proto, že bychom o to neměli zájem nebo že bychom to nezkusili. Knihy o zdraví a dietách se prodávají více než všechny ostatní. Za programy snižování váhy, dietní pomůcky, léky na hubnutí, dietní potraviny a nápoje se utrácejí miliony dolarů. Necháváme si zadrátovat čelisti, zasvorkovat žaludek, chirurgicky odsát tuk. Zájem o váhu je posedlostí mnoha z nás.

Autohypnóza? Co to je?!

Jedná se o vědeckou pomůcku, která je mezi lékaři čím dál tím více uznávána. Vzhledem k faktu, že lidé často pochybují o úžasných dietách, má autosugesce o výhodu navíc. Když člověk drží jakoukoliv prachobyčejnou dietu, drží ji s vědomím, že ji jednou „pustí“.

Autosugesce pomáhá především k získání rozumných stravovacích návyků a získání kontroly nad svou váhou, bez jojo efektu. Chce také, aby si každý uvědomil, že jeho cílem je více než hubnutí. Cílovou rovinkou by měl být dlouhodobější účinek – například zdravý a šťastný život. Ne pouze fakt, že se konečně vejdu do kalhot.

Jak si osvojit devítistupňový program snižování nadváhy:

  1. Uvařte si čaj a udělejte si chvilku sama pro sebe. Uvědomte si, proč chcete zhubnout. Nedělejte to však tak, že si po víkendových hodech řeknete: „Zhubnu!,“ a přestanete jíst.
  2. Z vaší mysli vymažte pojem pochybnost! Musíte zaujmout správný duševní postoj a věřit v budoucí úspěch. Zamýšlíte-li shodit více, než dvě kila do plavek, doporučujeme provést celkovou lékařskou prohlídku a ujistit se, že jste zdravotně zcela v pořádku.
  3. Nastudujte si všechna rizika spojená s problémem nadváhy. Mějte neustále na paměti MOTIVACI k hubnutí – vzít si na příští oslavu ty červené šaty podobně.
  4. Sáhněte si do svědomí a zeptejte se sama sebe, jak často jíte, kolik toho sníte, zda jsou váš jídelníček vyvážený, a které jídla z nadbytku kalorií by bylo zapotřebí omezit – například: „Proč bych si nedala k dopolední kávě nějakou sušenku? Ale nemusím ji mít i po obědě a u odpoledního čaje.“
  5. Častým důvodem kolísání váhy je přejídání. Je to i váš problém? Pak se zeptejte sama sebe: „Proč to dělám? Vždyť mě samotnou nebaví neustále vyjídat ledničku k prasknutí a následně týdny trpět hladem? Co mi chybí? Je to láska? Proč jsem nešťastná? Co mi chybí?“ Je možné, že trpíte tzv. emočním hladem – snažíte se jídlem zapomenout na své problémy, vrátit se do dětství apod.
  6. Aby byla vaše dieta završena zdárným koncem, je dobré vzdělat se v oblasti výživy. Životospráva není o ničem jiném, než o návycích a zvycích, které mohou být silou autohypnotické sugesce změněny.Je to jen ve VÁS!
  7. Plánujte si, z čeho se bude váš denní jídelníček skládat. Mějte na paměti vaši motivaci. Pořiďte si sešit a zapisujte si, jak vaše váha klesá a nadbytečné centimetry nenávratně mizí.
  8. Kupte si nové oblečení! Nečekejte, Až zhubnete!! Vždyť se ty kalhoty dají pak zabrat! Všímejte si, jak se váš vzhled dennodenně mění, a buďte na sebe pyšní.
  9. Mějte na paměti, že každým čtverečkem čokolády, který nehltáte po desáté večer, jste o krok blíže k vaší vysněné váze. Uvědomte si, že už jste silnější a nepodléháte tak snadno pokušení.

Diety - na co si dát pozor!

Drastické diety, jako celodenní pití mléka nebo jedení jablek, nemají dlouhého trvání a přichází po nich nenáviděný jojo efekt. Na pocit, že jste odsouzeni k neúspěchu, zapomeňte! Vzpomeňte si, kolikrát jste se odhodlala začít s tou či onou dietou. Kolikrát jste začala a skončila, začala a skončila. Našla jste vůli! A díky stejné vůli a autohypnózy váš váha může být definitivní.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Souvisejicí články

Vázání na snowboardu

Snowboarding

07.03.2006

Tři kostky cukru

Craving

08.03.2006

Detail plaveckého bazénu

Aqua aerobic

08.03.2006

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2019 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů