Vizitky musí zaujmout
Kateřina Řehořová
02.06.2006
Vizitkou se prezentujete jako seriózní člověk. Nejste si jisti, zda mít či nemít vlastní vizitku? Vizitky mají praktickou funkci hlavně v byznysu, měla by vystihovat charakter vašeho podnikání.
Vizitky o vás mnohé prozradí
Už dávno jsou pryč časy, kdy mít vlastní vizitku, bylo považování za snobské. Ať už máte vlastní firmu nebo jste zaměstnancem, vizitka je potřeba. Vybírejte pečlivě, vizitky musí odpovídat celkovému pojetí firmy a zároveň vystihovat vaši osobnost.
Kdy a jak nabízet vizitky
Vizitky nenabízejte ihned po pozdravu (je to neslušné, neuděláte dobrý dojem). V případě, že vlastníte více vizitek, prezentujte se vždy jen jednou z nich (volte tu nejvhodnější pro danou schůzku).
Tituly na vizitkách
Není nutné klást velký důraz na funkce. Každá firma má jinou organizační strukturu a málokdo z podivných titulů pochopí, co vlastně děláte. Pořizujete-li si vizitku, neklaďte důraz na vyjmenování všech různých pozic, které ve firmě zastáváte. Klienti vás budou respektovat podle vašich schopností a zdravého sebevědomí. Jestli máte na vizitce vypsanou přední pozici, je bude zajímat už méně.
Vizitky by měly obsahovat
- srozumitelnou funkci
- zaměstnavatele
- spojení na vás do práce
- případně mobil (s mobilním číslem opatrně, je to zásah do vašeho soukromí)
Jak se vám líbil článek?
Hodnocení:
5.0
Počet:
1
Nejlepší:
5
Nejhorší:
5
Diskuze