Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Zdravé mlsání versus nezdravý jídelníček

Čas od času každého přemůže nepřekonatelné chutě na něco sladkého, nezdravého, kalorického. Zavrhněte uždibování chipsů a tyčinek a oklamte své chutě zdravým mlsáním, které nastartuje spalování kalorií.

Červená paprika nakrájená na proužky

Nahraďte mlsání zdravým jídlem

Pokud cítíte, že se chystáte každou chvíli vystartovat proti plnému sáčku nezdravých chipsů, hromadě zmrzliny, zkuste sáhnout po něčem jiném. Uvidíte, že si na nezdravé pochoutky za chvíli ani nevzpomenete, nepřiberete a budete se cítit plni energie.

Pokud přece jen nezdravému mlsání neodoláte (a přitom chcete zhubnout), užívejte alespoň některou z detoxikačních kúr, která vás zbaví jedovatých látek.

Plátky papriky jako chipsy

Paprika patří k nejzdravější zelenině, protože obsahuje množství vitaminů a minerálů. Paprika vás nadopuje bohatým zdrojem vitamínu C, který posílí vaši imunitu a zároveň vás ochrání proti infekcím. Paprika vás zásobí i dalšími vitamíny – např. vitamíny skupiny B, provitaminem A, zinkem, vápníkem, draslíkem… Je toho hodně, takže zkuste si nakrájet plátky papriky a můžete uždibovat, ale zdravě. Paprika je totiž přeborníkem ve spalování tuků. 

Koření a bylinky nastartují látkovou výměnu a trávení

Pokud máte rádi bylinky a koření, nemusíte se obávat toho, že byste svému zdraví nějak zvlášť škodili. Samozřejmě, nic se nesmí přehánět, ale pepř či chilli koření podporují trávení a tím i látkovou výměnu.

Mléčné výrobky plné vápníku

Pokud jste si zvykli jíst pravidelně nízkotučný jogurt, pak budete ztrácet přirozenou cestu tukovou hmotu aniž byste nezachovali své svaly. Může za to vápník, kterého je hojně v mléčných výrobcích: mléce, sýrech, nízkotučných jogurtech. Zvykněte si vypít denně alespoň sklenici nízkotučného mléka či neopomenout kousek sýra.

Ředkvičky urychlí zažívání

Ředkvičky podporují tvorbu žluče, urychlují zažívací proces a obsahují vitamíny C, B a draslík. Zkuste si na chleba namazat tvaroh a položit na něj plátky ředkviček bohatých na vitamíny.

Rýže rozpouští tuky

Rýže vás dokonale nasytí, odvodní a dodá vitamíny a minerální látky. Pokud sníte denně 100 gramů vařené rýže – odlehčíte tak svým tukovým polštářkům.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů