Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Zhubněte ve spánku, poradíme, jak na to!

Trápí vás nějaké to kilo navíc? Rádi byste s tím něco udělali, ale nemůžete se k dietě či nějaké sportovní aktivitě odhodlat? Máme pro vás tip - zkuste zhubnout ve spánku! Dnes vám poradíme, jak na to...

Ležící žena přikrytá peřinou

Obezita u Čechů se zvyšuje

Pravidelnému provozování fyzických aktivit, se věnuje necelá třetina obyvatel České republiky. Není se pak čemu divit, že normální odpovídající váhu svému věku a výšce, má pouhých 30% lidí.

S rostoucím věkem se navíc tento poměr rapidně snižuje. Okolo 40-ti let má odpovídající váhu pouze 22% obyvatel.

Počty obézních lidí jdou strmě vzhůru, což je připisováno novému, uspěchaného a mnohdy stresujícího životního stylu. Časté návštěvy rychlých občerstvení zde hrají také významnou roli.

Jak ke zdraví a krásné linii bez drastické diety?

Vašeho denního energetického příjmu z potravy, se musíte zbavit. Nejlépe fyzickou aktivitou. Pokud budete pravidelně sportovat, zvýší se vám spotřeba kyslíku zhruba o čtvrtinu. Ovšem neplatí to jen v době sportování, ale po celý zbytek dne.

Rozproudíte-li váš organismus, budete spalovat tuk i v době odpočinku a večerního spánku. Dopřejte proto svému tělu pravidelný pohyb. Odvděčí se vám spalováním tuku i během doby spánku, který si pak možná přestanete zbytečně zkracovat.

Hubnutí ve spánku - jak na to?

K využívání energie z tukových zásob, tedy odbourávání tuku, dochází při aktivaci stresových hormonů v našem těle. Děje se tak při formě jakéhokoli stresu, při fyzické námaze, pocitu hladu, nebo nízké hladině cukru v krvi.

Jediným odlišným vyplavováním tukových zásob do krve a následné přeměnění na energii, tvoří spánek. Děje se tak přibližně po hodině spánku, kdy podvěsek mozkový uvolňuje do krve růstový hormon.

Ten způsobí možnost přeměny tuků na energii, díky uvolnění z buněk. S rostoucím věkem, se bohužel tato schopnost postupně vytrácí.

Rada na závěr: Dopřejte si dostatek spánku, prospěje to nejen vašemu zdraví, ale také vaší postavě.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Souvisejicí články

Vázání na snowboardu

Snowboarding

07.03.2006

Tři kostky cukru

Craving

08.03.2006

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů