Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Zhubněte ve spánku, poradíme, jak na to!

Trápí vás nějaké to kilo navíc? Rádi byste s tím něco udělali, ale nemůžete se k dietě či nějaké sportovní aktivitě odhodlat? Máme pro vás tip - zkuste zhubnout ve spánku! Dnes vám poradíme, jak na to...

Ležící žena přikrytá peřinou

Obezita u Čechů se zvyšuje

Pravidelnému provozování fyzických aktivit, se věnuje necelá třetina obyvatel České republiky. Není se pak čemu divit, že normální odpovídající váhu svému věku a výšce, má pouhých 30% lidí.

S rostoucím věkem se navíc tento poměr rapidně snižuje. Okolo 40-ti let má odpovídající váhu pouze 22% obyvatel.

Počty obézních lidí jdou strmě vzhůru, což je připisováno novému, uspěchaného a mnohdy stresujícího životního stylu. Časté návštěvy rychlých občerstvení zde hrají také významnou roli.

Jak ke zdraví a krásné linii bez drastické diety?

Vašeho denního energetického příjmu z potravy, se musíte zbavit. Nejlépe fyzickou aktivitou. Pokud budete pravidelně sportovat, zvýší se vám spotřeba kyslíku zhruba o čtvrtinu. Ovšem neplatí to jen v době sportování, ale po celý zbytek dne.

Rozproudíte-li váš organismus, budete spalovat tuk i v době odpočinku a večerního spánku. Dopřejte proto svému tělu pravidelný pohyb. Odvděčí se vám spalováním tuku i během doby spánku, který si pak možná přestanete zbytečně zkracovat.

Hubnutí ve spánku - jak na to?

K využívání energie z tukových zásob, tedy odbourávání tuku, dochází při aktivaci stresových hormonů v našem těle. Děje se tak při formě jakéhokoli stresu, při fyzické námaze, pocitu hladu, nebo nízké hladině cukru v krvi.

Jediným odlišným vyplavováním tukových zásob do krve a následné přeměnění na energii, tvoří spánek. Děje se tak přibližně po hodině spánku, kdy podvěsek mozkový uvolňuje do krve růstový hormon.

Ten způsobí možnost přeměny tuků na energii, díky uvolnění z buněk. S rostoucím věkem, se bohužel tato schopnost postupně vytrácí.

Rada na závěr: Dopřejte si dostatek spánku, prospěje to nejen vašemu zdraví, ale také vaší postavě.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Souvisejicí články

Vázání na snowboardu

Snowboarding

07.03.2006

Tři kostky cukru

Craving

08.03.2006

Detail plaveckého bazénu

Aqua aerobic

08.03.2006

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2019 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů