Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Cvičení s vaším miminkem

Jaké cvičení je vhodné po porodu? Chcete se opět dostat po porodu do dobré kondice, ale bojíte se nechat své miminko doma? Poradíme vám vhodné cvičení pro maminky s dětmi.
Miminko spí na rameně ženy

Cvičení s vaším miminkem

„Chci začít co nejdříve po porodu cvičit, ale nechci přitom nechávat svou půlroční dceru hlídat doma. Mohli byste mi poradit, jaké cvičení by bylo vhodné pro nás obě dohromady? Vůbec se mi nechce zůstávat sedět doma.”
Máte stoprocentní pravdu. V žádném případě není řešením této situace zůstat sedět doma a rezignovat na své aktivity, které jste měla před porodem.

Zkuste proto vyzkoušet se svou dcerou nebo synem některou z následujících aktivit a nebo je můžete kombinovat…

  • Choďte na krátké procházky nebo, pokud jste zdatnější sportovec, můžete se se svou dcerou nebo synem dokonce pustit i na delší túry. Výbornou možností je vzít si dítě do kojeneckého vaku, který můžete používat už od narození dítěte. Vak je lehký, skladný a použitelný v mnoha různých polohách.
  • Až bude vaše dítě trochu starší, můžete používat speciální kočárek na jogging, který se hodí i na delší výlety, ale opravdu počkejte aspoň do osmi měsíců, než bude vaše dítě pevně sedět a pak jej můžete vzít i na dětskou sedačku na kolo. Menší děti nemají dost silný krček, aby udržel jejich hlavičku ve vzpřímené poloze a navíc ještě zvládl tíhu ochranné přilby.
  • Měla byste také zvážit možnost koupě nějakého tréninkového zařízeni do domácnosti. Může to být třeba moderní stepper, klasický rotoped nebo jsou i další moderní posilovací stroje, kterých je teď na výběr opravdu hodně. Ale podívejme se na obyčejný rotoped. Ten je ideální, jak na obnovení vaší kondice, tak na její udržování. Je skvělý na to, aby vrátil vašemu tělu tvary, které požadujete, a navíc můžete cvičit v soukromí a klidu vašeho domova. Nezapomeňte však na to, že hormonální změny ovlivňují váš organizmus ještě tři až pět měsíců po porodu. Dejte pozor, ať se nepřetěžujete a raději se zaměřte na techniku cvičení.
  • Největší zábavou je ovšem cvičit zároveň s Vaším miminkem. Ve specializované literatuře je spousta návodů jak cvičení zpříjemnit sobě i takto malému miminku. Pokud budete mít zájem, můžeme vám některá tato cvičení v příštím díle popsat detailněji. Záleží jen na vás a vašem zájmu.
Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.