Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Děti se pronesou

Nedávno jsme vám uvedli cviky pro pevnější záda a zbavení se bolesti. Dnes se zaměříme na vaše ratolesti. Děti jsou vzácným nákladem, ale při jejich nošení si záda můžete doslova zničit. Poradíme, jak si počínat při těhotenství, kojení i zvedání dítěte...
Miminka se pusinkují na tvář

Děti a těhotenství - odlehčete svým zádům

Jste-li těhotná, podkládejte si při sezení spodní část zad polštářkem, často se protahujte (sepněte ruce za záda a protáhněte je jakoby vzhůru). Znáte dopady těhotenství? Od šestého měsíce se zaměřte na cvičení před porodem, což by měla podstoupit každá nastávající maminka. Pro maminky od šestého měsíce je ideální cvičení na velkém míči.

Kojení dětí - vaše záda trpí

Kojení v klasické poloze - je dobré se obložit polštářky, nenaklánět se a podložit si ruce. Čas od času se protáhněte a uvolněte ramena. Zádům ulevíte i při plavání - zkuste zajít na plavání i s kojencem...

Naučte se dítě správně zvedat

Dítě uložte v postýlce do co nejvyšší polohy, abyste se nemusely tolik sklánět. Při přebalování, zvedání i chování vašeho miláčka se zbytečně nesklánějte, kde můžete, pomožte si podřepem či pokrčením nohou. Při zvedání můžete i zpevnit bříško (posílíte jej a navíc stabilizujete páteř a vyrovnáte napětí zádových svalů).

Cviky pro pevná záda naleznete zde...

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.