Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Začínáme s jógou – 1.díl

Jóga je cvičení, které umožní souznění těla a mysli, přináší radost a navíc posiluje tělo. V dnešním článku Vám představíme několik základních cviků.

Protahující se žena v bílém

Pozice Velbloud - pomůže s protažením přední části těla a zvýší ohebnost páteře

Klekněte si na kolena, nejlépe je položte na měkký polštář. Pomalu protahujte ruce podél těla tak, abyste se začali otvírat a plynule protahovat hruď. Snažte se ruce protáhnout co nejvíce dozadu a chytnout se za kotníky. Boky tlačte dopředu - měly by být v úrovni kolen. Spusťte hlavu dolů a protahujte krční část.

Pozice Triangl - protáhne nohy, hruď i ramena

Postavte se do stoje rozkročného tak, aby se vaše váha rozložila stejnoměrně na obě dvě nohy. Natáhněte levou ruku směrem dolů a dopředu, dotkněte se kotníku nebo holeně (pokud to zvládnete, můžete se dotknout země u levé nohy). Zároveň vytočte hruď směrem dopředu, nezapomeňte vytočit také boky a natahujte pravou ruku nahoru nad rameno. Rameno se snažte držet dole. Vytočte hlavu nahoru, dívejte se na svou pravou ruku. Tuto pozici zopakujte i na druhou stranu.

Pozice Strom - protahuje svaly a zlepšuje rovnováhu

Postavte se do stoje spatného tak, aby se vaše váha rozložila stejnoměrně na obě dvě nohy. Dlaně tlačte proti sobě ve výši prsou. Začněte přenášet váhu na pravou nohu a zároveň zvedejte nohu levou. Pokrčte levé koleno a chodidlo dejte na pravé vnitřní stehno, chodidlem tlačte proti stehnu a také naopak. Při této pozici se snažte nevytáčet boky a zaměřit se na jeden bod. Tuto pozici zopakujte i na druhou stranu.

Pozice Orel - protáhne horní polovinu těla

Postavte se do stoje spatného tak, aby se vaše váha rozložila stejnoměrně na obě dvě nohy. Z této pozice přeneste váhu na pravou stranu těla a zlehka si podřepnete. Zvedněte levou nohu a překřižte levé stehno přes pravé. Levé chodidlo si opřete o pravé lýtko. Pravou ruku omotejte kolem ruky levé a dotýkejte se dlaněmi. Lokty zvedněte, ramena by měla zůstat dole. Tuto pozici zopakujte i na druhou stranu.

 

O různých druzích jógy se dočtete více ve článku zde>

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů