Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Cvičíme Pilates - 2.díl

Po prvním díle našeho seriálu o cvičení metodou Pilates, které vám mělo objasnit původ, princip a partie na které se tato metoda zaměřuje, se dnes dozvíte několik málo rad před samotným začátkem cvičení.

Žena v bílém tričku cvičící kliky

Začínáme cvičení Pilates pro krásnou postavu

Před prvním cvičením metodou Pilates, bývá potřebné nachystat si pohodlnou cvičící podložku, na které budeme po celou dobu cvičení na zemi. Podložka může být pohodlná, ale nesmí být příliš vystouplá a měkká. Zabraňovala by tak dodržení správné pozice jednotlivých cviků.

Pak snad už postačí jen dostatek prostoru kolem vás a malý polštářek. Pokročilý cvičenci mohou u několika cviků využít lehké závaží, pro větší obtížnost cviku.

Návštěva fitness centra

Pokud se rozhodnete cvičit ve specializovaném centru, za dohledu instruktora, uděláte jedině dobře. Zvláště v začátcích cvičení, vás instruktor povede a naučí vás správné provedení jednotlivých cviků, popř. vás upozorní na chyby, kterých se dopouštíte.

Po získání prvotních zkušeností, můžete ve cvičení pokračovat, nikým nerušeni, v pohodlí vašeho domova. Dobrou volbou je pak zakoupení DVD, se cvičební jednotkou, kterou zrovna hodláte provádět.

Rady ke cvičení metodou Pilates

Jako při každém cvičení, je i zde jednou z hlavních věcí, pro dopracování se k úspěchu, správné dýchání. Dýchá se pravidelně, hluboce a bez násilného zadržování dechu. Naopak přirozené a uvolněné dýchání, by se mělo stát tempem vašeho cvičení.

Při vámi zvoleném tempu, pak nemusíte nikam pospíchat a tudíž můžete kontrolovat dodržování správného provádění všech cviků.

Na závěr je třeba zdůraznit, že Pilates se snaží o celkovou harmonii těla i mysli. Proto by vaše cvičení nemělo být nijak stresující, naopak se u něj máte odreagovat a uvolnit. Jednotlivé cviky proto provádějte plynule a s maximálním možným uvolněním.

Další zajímavé články z rubriky cvičení a fitness

Cviky pro krásné a pevné poprsí

Není jóga, jako jóga...

Zdravý jídelníček pro sportovce

Cviky na břicho

Účinné cviky pro dokonalé nohy

Poprvé v posilovně?

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 Railsformers s.r.o.