Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Péče o svaly – jak na to?

Víte o tom, že při pravidelné fyzické zátěži je potřeba, abyste pečovali o své svaly? Můžete tak předejít mnohým zbytečným problémům. V dnešním článku vám poradíme, jak na to!

Svalnatá ruka muže držící činku

Krásná postava díky cvičení

 

Před začátkem vaší snahy budování svalové hmoty v posilovnách, je nutno zajít na konzultaci k odborníkovi. Ten zhodnotí váš aktuální zdravotní stav a určí ochablé svaly, které je nutno posílit jako první. Jen tak ochráníte své svaly před zbytečným přemáháním. Při nerovnoměrném rozvoji svalů na vašem těle, začnou hlavní svalové partie přebírat funkci za ochablé části. Tím se sval zbytečně přemáhá a může dojít i k jeho natržení.

Fitness a doplňky stravy pro ochranu svalové hmoty

Před a po tvrdém cvičení v posilovně je dobré ochránit své svaly pomocí Aminokyselin. Aminokyseliny urychlují regeneraci po vyčerpávajícím výkonu a účastní se i tvorby bílkovin během odpočinku. Větvené aminokyseliny navíc snižují hladinu serotoninu v mozku, čímž snižují i pocit únavy.

Druhy doplňků - aminokyseliny:

Arginin

  • urychluje zacelování ran a uvolňování oxidu dusného, který posiluje čerpání krve do svalů.
  • podporuje tvorbu svalových tělísek.
  • je to také stimulátor imunitních schopností organismu.
  • ochraňuje svaly před odbouráváním při katabolických a stresových procesech.

dávkování:

  • 2–7 g přijatých 2krát denně.
  • užíváme vždy nalačno a zapíjíme větším množstvím vody.

Glutamin

  • produkuje hydrouhličitany, které chrání svaly.
  • zvyšuje objem svalových buněk.
  • ochraňuje svaly před odbouráváním při katabolických a stresových procesech.
  • prohlubuje anabolické procesy ve svalech.

dávkování:

  • 2-5 g denně, první dávka se bere po tréninku a další po uplynutí 6 hodin.
  • doporučuje se užívat společně s 5 gramy argininu.

Buďte FIT s magazínem Mineralfit!

Kalanetika

Kurz správného posilování

Strečink a úvod k posilování

Účinné cviky pro dokonalé nohy

Cvičení na míči

Cviky pro zpevnění ramen

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o.