Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Pryč s dvojitou bradou

Tukový váček pod bradou, označovaný jako podbradek a nebo dvojitá brada, není zrovna estetickou záležitostí. Abyste se ho zbavili, není nutné se svěřovat do rukou plastického chirurga. Stačí vyzkoušet několik jednoduchých cviků, které dokáží podkožní krční sval zpevnit a tím eliminovat tukový váček pod bradou. Vyzkoušejte je a uvidíte!

Vlasy ženy vlající ve větru

Cvik č.1

Posaďte se pohodlně na židli, narovnejte záda a snažte se držet hlavu zpříma. Poté hlavu zakloňte tak, jak vám to půjde a zároveň tak, abyste cítili jen mírné napětí. Zůstaňte v této poloze alespoň 10 vteřin, přitom mějte ústa zavřená. Po uplynutí 10 sekund hlavu pomalu vraťte zpátky do zpřímené polohy. Opakujte cca 5x po sobě.

Cvik č.2

Posaďte se pohodlně na židli, narovnejte záda a uvolněte hlavu. Pomalu začněte předsazovat bradu - snažte se ji předsadit co nejvíce. V krajní poloze setrvejte po dobu 10 sekund a poté se pomalu vraťte do výchozí polohy. Opakujte cca 10x po sobě.

Cvik č.3

Posaďte se pohodlně na židli, narovnejte záda, snažte se držet hlavu zpříma a jazyk zapřete o zadní stěnu dolních zubů. Nadechněte se a s výdechem vyslovte zřetelně písmeno  „O". Opět se nadechněte a s výdechem pro změnu vyslovte „Aaah" (tím docílíte uvolnění dolní čelisti). Opakujte cca 10x po sobě.

Cvik č.4

Posaďte se pohodlně na židli, narovnejte záda a snažte se držet hlavu zpříma. Poté hlavu zakloňte tak, jak vám to půjde a zároveň tak, abyste cítili jen mírné napětí. V této poloze začněte střídavě otevírat a zavírat ústa - pomalu, nikam nespěchejte. Setrvejte v této poloze alespoň 20 sekund. Poté hlavu pomalu vraťte zpátky do zpřímené polohy. Opakujte cca 10x po sobě.

Cvik č.5

Posaďte se pohodlně na židli, narovnejte záda a snažte se držet hlavu zpříma. Přitlačte prsty pravé ruky zespodu k podbradku a snažte se proti jejich tlaku otevřít ústa. Setrvejte tak po dobu 10 sekund, poté uvolněte. Nakonec oběma ukazováčky krouživými pohyby postupujte od středu podbradku do stran. Opakujte cca 5x po sobě.

Cvik č.6

Posaďte se pohodlně na židli a narovnejte záda. Zvedněte hlavu a otevřete ústa (jako byste chtěla kousnout do jablka), snažte se přitom co nevíce napnout krční svaly. Setrvejte v této pozici po dobu 5 sekund, poté uvolněte. Opakujte cca 5x po sobě.

Cvik č.7

Posaďte se pohodlně na židli, narovnejte záda a snažte se držet hlavu zpříma. Vyplázněte jazyk a přidržte si prsty koutky úst. Snažte se přitom co nevíce napnout krční svaly. Setrvejte v této pozici po dobu 5 sekund, poté uvolněte. Opakujte cca 10x po sobě.

Sporty, při kterých zhubnete

Fungují pilulky na hubnutí?

Pevný zadek a nohy? Stačí pár schodů

Cvičíme na gymnastickém míči

Zumba - novodobý fenomén ve světě fitness

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o.