Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Pevný zadek a nohy? Stačí pár schodů

Pro to, abyste si udržely spodní část těla v pevném stavu, nepotřebujete žádné posilovací stroje. Najděte si schody, které vám budou k dispozici alespoň dvakrát týdně a cvičit tak můžete úplně zadarmo.

Žena běžící po schodech na stadionu

Největším nepřítelem ideální váhy a důvodem obezity je lenost

Podle světových průzkumů ženy raději drží diety a trápí se hlady, než aby přebytečná kila shazovaly pravidelným pohybem. Může za to stud, neboť se ženy s nadváhou stydí ukazovat se ve fit centrech a také lenost. Ta bývá hlavním důvodem, proč si dámy stěžují na svou váhu. Začít cvičit a zároveň se držet zdravého jídelníčku je však vynikající nejen pro samotné udržení ideální váhy, ale také kvůli zdravotnímu stavu. Lidé s nadváhou často mívají potíže s pohybovým aparátem, vysokým krevním tlakem nebo je trápí diabetes. Přitom stačí tak málo, začít se hýbat vás nemusí stát ani halíř navíc, stejně tak změna jídelníčku.

Stačí 20 schodů a za pár týdnů budete mít pevný zadeček i nohy

Pokud máte schody doma nebo v domě, kde bydlíte, nemusíte se trmácet nikam daleko nebo hledat vyhovující schodiště. Důležité je, aby schodiště mělo nejméně dvacet schodů a to s malým sklonem. Neměly by být příliš strmé, protože byste se brzy unavily a nedosáhly byste takového efektu. Totéž platí i o zbytečných pohybech navíc (rozhazování rukama apod.), snažte se o rovnou chůzi, nenaklánějte se do stran ani dopředu či dozadu.

Cvičení opakujte alespoň dvakrát po sobě

Před tím, než se pustíte do cvičení, protáhněte celé tělo, soustřeďte se zejména na nohy a hýždě. Po rozcvičení vyběhněte schodiště alespoň třikrát, dolu sejděte zvolna. Poté schodiště vyskákejte nejdříve snožmo, rovněž třikrát a pak třikrát vyskákejte po jedné noze. Nohy můžete pravidelně střídat. Na konci cvičení schody opět nejméně třikrát vyběhněte. Celé cvičení můžete opakovat 2x až 3x a to několikrát týdně. Pozor ale na přehnané cvičení. Budete-li cvičit každý den, svalstvo na stehnech, lýtkách i hýždích se vám zvětší.

Cvičíme na gymnastickém míči

Bailine - hubnutí pomocí počítače

Vliv cvičení na hubnutí

Tvarování postavy pomocí kalanetiky

Hubněte tancem!

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 5.0 Počet: 1 Nejlepší: 5 Nejhorší: 5

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2018 Railsformers s.r.o.