Sporty, při kterých zhubnete

Plavková sezóna se blíží a vy začínáte propadat panice: Tohle povolené a ochablé svalstvo a závěje tuku byste měli vystavit na veřejnosti?! Nezoufejte. Pořád je ještě naděje. Poradíme, které sporty byste si měli naordinovat, aby hubnutí a tvarování postavy bylo co nejefektivnější. Za dva tři měsíce budete na pláži za hvězdu!

Cvičící ženy

Zumba

Temperamentní a dynamické cvičení nezapře svůj jihoamerický původ. Míchá dohromady posilující cviky a taneční kroky. Je tak nejen vyloženým tukožroutem, ale zvedne vám i náladu. Hodí se pro každého, bez omezení věku. Ideální je „zumbovat“ 3x do týdne, výsledek se dostaví do 2-3 měsíců.

Kolik spálíte: 500-600 kcal/hod

Zumba - novodobý fenomén ve světe fitness

Aerobik

Je to takový starší bratr zumby. Existuje v různých formách: step aerobik, fat burner, dance aerobik, body work a další. Choreograficky je náročnější než zumba. Jestli si na aerobik najdete čas 3x týdně, do tří měsíců uvidíte v zrcadle výsledky. Aerobik je univerzální sport, hodí se pro každého bez rozdílu věku a pohlaví.

Kolik spálíte: 300-600 kcal/hod podle typu aerobiku

Aerobic a jeho druhy

Spinning

Základem je kolo zvané spinner, které má na rozdíl od rotopedu volnoběh a je vybaveno bezpečnostní brzdou. Cvičí se pod vedením instruktora, cvičení zpříjemňuje hudba. Spinning je vhodný opravdu pro každého, dokonce i pro těhotné ženy.

Kolik spálíte: 400-600 kcal/45 min

Spinning - pro radost z pohybu

Posilovna

Máte z ní strach, protože nechcete mít svaly jako kulturist(k)a? Bezdůvodně. Při posilování vypotíte méně kalorií, ale vybudujete si svaly, které fungují jako tukožrouti – 1 kg svalů spálí i v úplném klidu 50 kalorií denně. Čím více máte svalů, tím rychleji a „bezpracněji“ hubnete. Má to ale jeden háček – při postavení se na váhu vás čeká nepěkný šok, ručička může ukázat, že jste neshodili ani deko. Lesk do očí vám vžene přeměření pasu a hýždí, kde naměříte o pěkných pár centimetrů méně. Navíc posilování břišních svalů působí jako prevence bolestí zad.

Kolik spálíte: 1 kg svalů spálí i v úplném klidu 50 kcal/denně

Domácí posilovna - co by nemělo chybět?

Nordic walking

Chození s holemi si i u nás získává stále více příznivců. Oproti „obyčejné“ chůzi má totiž výhody navíc: • zvyšuje energetickou spotřebu při chůzi až o 22 % • snižuje zatížení dolních končetin až o 30 % • zapojuje do pohybu až 90 % svalů lidského těla • přináší odlehčení nosných kloubů (hůlky změkčují nárazy paty na zem), ulehčí pohybovou terapii lidí s nadváhou Chcete-li vidět výsledky nordic walkingu na vaší postavě, měli byste se mu věnovat třikrát až čtyřikrát týdně aspoň 40 minut.

Kolik spálíte: 600 kcal/hod

Nordic walking

Bylinkové hubnutí

Watsu - protáhněte se ve vodě

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Souvisejicí články

Vázání na snowboardu

Snowboarding

07.03.2006

Tři kostky cukru

Craving

08.03.2006

Detail plaveckého bazénu

Aqua aerobic

08.03.2006

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2019 Railsformers s.r.o., Ochrana osobních údajů Cookies