Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Jak vypadat svěže i po ránu

Ranní pohled do zrcadla obvykle vyděsí každou z nás. Kruhy pod očima, pokrčená pleť, zmuchlané vlasy... Přitom ale stačí znát několik základních pravidel a můžete být s odrazem v zrcadle spokojená i po ránu!

Ruka držící zrcátko s odrazem ženského oka

Spánek – základ zdraví i krásy

Kvalitní, přiměřeně dlouhý a pravidelný spánek je to nejdůležitější, co můžete pro svůj svěží vzhled udělat. Nechoďte spát později než v jedenáct, kdy už jsou dávno veškeré tělesné pochody utlumeny a organismus by již měl jen odpočívat. Ideální také je, chodíte-li spát každý den v přibližně stejnou dobu. Dopřejte si minimálně 8 hodin spánku! Máte-li problémy s usínáním, vyzkoušejte některé z relaxačních či meditačních cvičení.

Relaxační cvičení součástí denního režimu

Meditace - když mysl odpočívá

Dopřejte si zdravý spánek

Pozor na to, co večeříte

Také to, co před spaním jíte a pijete, ovlivňuje, jak se budete ráno cítit i vypadat. Největším nepřítelem je alkohol – jedna sklenička ale samozřejmě nevadí. Dalšími zrádci jsou brambůrky a slané laskominy – sůl způsobuje zadržování vody v těle, proto jste ráno tak oteklá. Ani káva a čokoláda nejsou ideální. Dopřávejte si raději lehkou večeři, vhodná je zelenina a potraviny obsahující bílkoviny. Poslední jídlo konzumujte nejpozději tři hodiny před tím, než ulehnete ke spánku.

Jak ochránit pleť a vlasy

Před spaním se důkladně odličte a dopřejte pleti výživný noční krém. Nikdy nechoďte spát s vlhkými nebo dokonce mokrými vlasy. Proti jejich zacuchávání se můžete chránit tak, že je na noc lehce spletete do copu nebo budete spát na saténovém povléčení, po kterém vlasy krásně kloužou.

Jak si dodat energii po ránu

Nejlepší způsob, jak se po ránu dobře nastartovat, je dát si sprchu – voda by ale neměla být příliš horká – pak bude mít totiž opačný, tlumivý účinek. Po sprše si dopřejte pár cviků – do těla se vám vyplaví hormon dobré nálady – serotonin – a povzbudí se také váš mozek, takže se budete lépe soustředit na práci. Na závěr si dopřejte vydatnou snídani a vzhůru do nového dne!

Rozcvička po ránu vás nastartuje

Snídaně pro zdraví i štíhlou linii

Otužování upevňuje zdraví

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Bezbolestná léčba zubního kazu

Lifestylový magazín Mineralfit.cz zabaví celou rodinu. Dočtete se zde spoustu informací o zdraví, kráse, stylu, zdravém jídelníčku, zajímavostech ze světa, práci, bylinkách či vztazích mezi rodiči a dětmi.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.